Câştigător concurs de activitate!

Am terminat de adunat punctele de la concursul de activitate!! Trebuie să recunoaştem că nu ne-a luat mai mult de oră, dar a fost o oră plină de matematică :)) (urăsc matematica). Oricum, după ce am verificat de câte două sau trei ori punctele, am revenit în sfârşit cu câştigătorii.

S-au înscris în concurs: Mănică Mihaela (Xoxo Miky ♥), Toderoiu Andreea (Andreea), Ilie Andreea (Andreea Ilie), Bodea Mariana (M.), Andreea S. (anddeea), Diana B (diannab15). Vă mulţumesc că aţi participat la acest concurs şi că aţi fost active pe blog!

Acum să nu o mai lungim atât, punctajele arată astfel:

  • Xoxo Miky ♥ are 92 de puncte
  • Andreea are 144 de puncte
  • Andreea Ilie are 36 de puncte
  • M. are 124 de puncte
  • anddeea are 10 puncte
  • diannab15 are 19 puncte 

Aşadar şi prin urmare, cele două câştigătoare sunt Andreea (Toderoiu Andreea) cu 144 de puncte şi M. (Bodea Mariana) cu 124 de puncte! Felicitări!!

Uratii-horz Acestea sunt premiile. Acum fetelor, voi alegeţi cum facem cu premiile, ori cea care are cele mai multe puncte îşi alege prima, ori vorbiţi între voi ce carte vreţi, ori dacă nu vă hotărâţi mă anunţaţi şi o să aleg eu ce carte primeşte fiecare. Aveţi timp să vă vorbiţi (aici, pe blog, prin comentarii) până la ora 16:00, apoi vreau să îmi trimiteţi adresele (la adresa monica_rebela28@yahoo.com) pentru ca mâine să vă trimit cărţile.

UPDATE!

Andreea a spus că vrea cartea „Urâţii”, iar din moment ce Mariana nu a răspuns, premiile sunt aşa:

  • Andreea primeşte „Urâţii”
  • Mariana primeşte „A brush of darkness”

14 gânduri despre “Câştigător concurs de activitate!

  1. A, îmi pare rău că nu am câştigat. Am încercat să comentez la fiecare post, nu ştiu de ce am un punctaj aşa mic, dar nu contează. Data viitoare. Felicitări câştigătoarelor!

Lasă un răspuns

