Motivul lipsei de activitate pe blog

Da, ştiu şi sunt conştientă de faptul că în ultima vreme nu prea am postat pe blog, însă am o mică problemioară.

Pe mine, o dată pe an (sau poate de două-trei ori pe an) mă apucă o fază în care stau, desenez, editez şi scriu. Monika a zis de multe ori că sunt o ciudată din cauza asta, iar eu sunt perfect conştientă de acest lucru. Problema este că în ultimele zile a apărut această fază, iar eu stau şi desenez sau editez poze în prostie.

Nu stau să le pun pe toate aici, însă vă las mai jos link spre contul meu de pe deviantART. Nu sunt acolo toate creatiile noi, însă sunt mare parte din ele. Urmează să mai adaug altele în zilele ce urmează.

Deci vă rog foarte mult să nu vă supăraţi dacă posturile o să fie puţin mai rare. Nu pot să vă zic sigur cât durează faza asta pentru că uneori durează câteva zile, altă dată durează şi săptămâni.

Contul meu de pe deviantART:

http://yoyomonika.deviantart.com/gallery/

5 gânduri despre “Motivul lipsei de activitate pe blog

  1. Eu nu ma supar, pentru ca nici eu nu prea am mai dat pe acest blog sau pe altele ca inainte.Trebuie sa ma apuc de teme si de citit pentru scoala si nu prea ma atrage chestia asta. :))
    Iar in legatura cu pozele….sunt superbe!😀 Abia astept sa le pui si pe celelalte!!😉

  2. Drăguţe pozele tale!😀 Fiecare dintre noi ar fi bine să aibă perioade de alternanţă între activităţile de zi cu zi altfel ar interveni şi plictiseala şi nu am avea timp să ne împărţim între lucrurile care ne plac. Succes la desenat. Încet, încet, vei vedea progrese😀 :D!!

Lasă un răspuns

