Concurs aniversar!

Am revenit cu concursul aniversar. Deoarece este o zi specială nu o să fie reguli grele astfel încât orice îşi doreşte cartea, o să aibă o şansă egală în tragerea la sorţi.

Reguli:

Lăsaţi un comentariu care să conţină:

  1. Numele vostru
  2. Adresa de mail
  3. Câteva cuvinte în care să ne spuneţi ce vă place sau ce nu vă place la blogul nostru.

Premiu:

Pe data de 25 iulie o să aleg împreună cu Random un câştigător. Cel care va câştiga va primii cartea Nici moartă, nici măritată de Maryjanice Davidson.

Sper că vă atrage premiul şi că o să participaţi în număr cât mai mare.

10 gânduri despre “Concurs aniversar!

  1. Botez Ana-Maria
    wild.cookie@yahoo.ro
    Sincer nu stiu de ce imi place dar sigur e ceva..Pur si simplu imi vine sa ma intorc pe acest blog sa mai citesc o recenzie la o anumita carte si sa ma intorc in patutul meu fiind sigura ca trebuie sa citesc acea carte din moment ce voi ati ales s-o cititi.

  2. Ilie Andreea
    deea_princes95@yahoo.com
    La multi ani inca o data si sa aveti parte de multi ani de-acum incolo!!! Intru de placere pe acest blog.Imi plac toate postarile pe care le puneti si nu as schimba nimic la el.Ador aspectul blogului,dar cum a zis mai sus @shosetzua96,ati putea sa schimbati tema(ceva pe albastru poate sau cum vreti voi) 😀

  3. In primul rand doresc sa va urez un calduros La Multi Ani. Blogul vostru este aspectuos, informativ si people friendly, in consecinta are toate ingredientele unei povesti de succes.
    Cotutiu Adrian Florin
    adi_cotutiu@yahoo.com

  4. Nu am apucat să particip la concurs, dar oricum am citit cartea. Oricum, felicitări câştigătorului şi dacă vrei şi părerea mea, eu zic că ai un blog absolut minunat care are de toate şi care nu mai are nevoie de nimic.

Lasă un răspuns

