2 anişori! Creştem încet, dar sigur!

Anul trecut pe vremea aceasta, făceam un post în care vă mulţumeam tuturor că sunteţi alături de noi şi că ne urmăriţi blogul, anul acesta am ajuns din nou pe data de 22 iulie, dată în care blogul Step Into A Fantasy World, a luat naştere.

Dacă anul trecut aveam 668 de posturi, 1,088 comentarii, 11 pagini, 22,507 vizualizări în total. Ziua cea mai populară fiind cea de 16 iunie 2012, atunci când s-au strans 400 de vizualizari, acum am ajuns la 1,041 posturi, 3,505 comentarii, 17 pagini şi 51,257 de vizualizări în total. Ziua cea mai populară fiind cea de 24 iulie 2012, atunci când am avut 1,275 de vizualizări. Poate pentru unii asta înseamnă puţin, însă având în vedere faptul că nu suntem unul dintre cele mai populare bloguri şi nici nu avem multe sponsorizări, aceste vitualizări înseamnă enorm de mult pentru noi.

tumblr_m7v7icYjeo1rq2mk5

Cu toate acestea surpriza cea mai mare a fost atunci când am deschis pagina cu vizualizări şi am văzut asta:

untitled

Care anul trecut arăta aşa:

vizualizari-blog

Pentru cei care nu ştiu, părţile colorate ne arată din ce ţări avem vizualizări, dar şi câte avem. În momentul de făţă avem vizualizări din:

cats-horz

Deci după toate astea nu mai rămâne să spunem decât MULTUMESC, THANK YOU, GRACIAS , MERCI, GRAZIE  şi SPASIBO. La început, când am deschis blogul nu mă aşteptam să ajung în punctul în care să am vizualizări din ţări precum Brazilia, Rusia, SUA, Canada, Australia sau India. Recunosc faptul că nici din România nu mă aşteptam să am atâtea vizualizări.

Le mulţumesc tuturor celor care mi-au fost aproape şi care îmi urmăresc blogul „din umbră”, pentru că ştiu că citiţi acest post şi ştiu că pot să mă bazez pe voi atunci când ceva nu merge bine, îi mulţumesc Monikăi care mi s-a alăturat pe blog şi care nu mă lasat să renunţ, nici măcar atunci când am fost ameninţate şi când mai aveam puţin şi ştergeam blogul şi în final vă mulţumesc vouă (cei care urmăriţi acest blog) pentru faptul că sunteţi prezenţi pe blog, chiar dacă nu vă faceţi simţită prezenţa.

Astăzi nu ştiu cât de multe concursuri o să avem, deoarece nu am avut timpul necesar pentru a organiza ceva, însă o să facem câteva concursuri cu cărţi oferite din propria mea bibliotecă.

11 gânduri despre “2 anişori! Creştem încet, dar sigur!

  1. Am sosit cu intarziere,scuze.. La multi ani si la cat mai multe vizualizari si cat mai multi cititori!!! 😀 Felicitari pentru ceea ce faceti si mult succes in continuare!! 😉

Lasă un răspuns

