Anunţ!

Mâine (15 iulie 2013) noi vom plecata din oraş şi nu vom mai avea acces la internet pentru o săptămână.

Fac acest post pentru a vă anunţa faptul că în următoarele zile nu o să mai postăm nimic pe blog, dar şi pentru a-mi cere personal scuze pentru faptul că în ultimele zile nu am fost activă pe blog. Am avut câteva probleme de sănătate şi pur şi simplu nu am putut să stau la calculator. Practic tot ceea ce am putut să fac a fost să desenez şi să citesc.

Când ne vom întoarce, ne vom întoarce cu forţe proprii, Monika îşi va relua din nou activitatea pe blog, la fel şi eu, şi prin urmare vom revenii cu recenzii la cărţi şi la filme. De asemenea o să ne întoarcem la timp pentru a sărbătorii alături de voi împlinirea vârstei de doi ani a blogului nostru. Asta o să se întâmple pe data de 22 iulie, atunci când vom avea şi concursuri.

6 gânduri despre “Anunţ!

Lasă un răspuns

