Prima pagină (8)

Azi m-am gândit să vă prezint prima pagină din cartea „Legile atracţiei” de Simone Elkeles.

 

„1

CARLOS

Vreau să-mi trăiesc viaţa aşa cum ştiu eu. Dar sunt mexican, aşa că mi familia e întotdeauna prezentă ca să mă îndrume în toate, fie că-mi place, fie că nu. Deşi să mă „îndrume” e prea puţin spus. Mai degrabă să-mi „dicteze”.

Mi’ama nu m-a întrebat dacă vreau să plec din Mexic şi să mă mut în Colorado, ca să stau cu fratele meu Alex în ultimul an de liceu. A luat decizia de a mă trimite înapoi în America „pentru binele meu” – părerea ei, nu a mea. Iar când restul familiei a susţinut-o, n-am mai avut ce face.

Chiar îşi închipuie că trimiţându-mă înapoi în SUA or să mă împiedice să sfârşesc la trei metri sub pământ sau în puşcărie? De când am fost concediat de la fabrica de zahăr, acum două luni, am dus la vida loca. Ăsta-i adevărul, gol-goluţ, un adevăr care n-o să se schimbe în veci.

Mă uit pe hulou în timp ce avionul zboară peste Rocky Mountains, cu crestele lor înzăpezite. Nu mai sunt în Atencingo… dar nici în suburbiile oraşului Chicago, unde mi-am petrecut toată viaţa înainte ca mama să ne facă pachet şi să ne mutăm în Mexic, pe vremea când eram în anul doi de liceu.”

 

7 thoughts on “Prima pagină (8)

  1. Seria creata de Simone Elkeles este una foarte potrivita pentru adolescenti. Chimie perfecta, primul volum al seriei a fost creativ si inovator, cu o tenta de cliseic, dar mi-a intrecut toate asteptarile datorita implicatiei drogurilor si a bandei.
    Al doilea volum al acestei trilogii m-a lasat rece, intrucat nu are pic de esenta. Povestea este expirata si mi s-a acrit de dragostea dintre un bad boy si o fecioara, deoarece oricat de aprige par ele la inceput, tot ajung sa fie in limba dupa Don Juan-ul care le-a facut zile amare.
    Nu a fost de loc diferit de primul volum, insa este o lectura ce te poate binedispune prin stilul simplist al autoarei si diversele intamplari prezentate. La capitolul personaje nu pot spune ca am avut parte de cine stie ce evolutie, poate doar de o schimbare in ceea cel priveste pe Alex, care a aparut periodic prin carte. Carlos, fratele mijlociu, este la fel de smecheras ca fratele sau si are o placere nebuna de a o scoate pe Kiara din minti. Caracterul sau e tipic pentru un baiat rau si oricat de multe sfaturi ar primi de la cei din jur tot cum vrea el face. E de admirat faptul ca in sinea lui stie ca greseste, dar in opinia lui e mai bine sa se comporte ca un magar, decat sa fie bun cu cei din jur si sa-si ia teapa. Teama asta a lui de a se lasa iubit si de altcineva in afara de familia lui a condimentat putin cartea si mi-a dat un motiv pentru a nu o abandona. Pana la urma toti incercam sa fim impasibili la ce se intampla prin jur pentru a evita momentul dezolant in care ne vom trezi tristi si raniti din pricina cuiva. La fel este si Carlos. Evita sa-si manifeste sentimenel in mod public, dar alaturi de Kiara a incercat sa-si arate adevarata personalitate. In concluzie, baietii Fuentes nu sunt niste badarani, fara pic de minte, in cautarea unor aventuri de o noapte. Sunt niste baieti trecuti prin viata, care au muncit pentru fiecare lucru pe care il detin si in adancul lor incearca sa fie niste persoane bune.

Lasă un răspuns

