Once Upon A Time

Once Upon A Time este singurul serial care are două sezoane (în total 44 de episoade) şi pe care l-am terminat în două săptămâni, cu menţiunea că asta s-a înâmplat în timpul şcolii. Aşa că în caz că vă întrebaţi, da, mi-a plăcut foarte mult şi am devenit fană. Deşi trebuie să recunosc că auzisem de serial cu ceva timp în urmă, nu mi se păruse foarte interesant, însă am hotărât să mă apuc de el atunci când am aflat că joacă şi românul nostru, Sebastian Stan. Nu mă aşteptam să îmi placă, ba chiar am vrut să mă opresc cu acest serial după primul episod deoarece mi se păruse că nu are niciun farmec. Acum recunosc cu mâna pe inimă faptul că mă bucur că nu am renunţat la el.

Serialul se bazează pe poveştile cu care am crescut noi, poveşti precum Albă ca Zăpada şi cei şapte pitici, Scufiţa Roşie, Pinocchio, Peter Pan şi Frumoasa şi Bestia (ambele poveşti spuse total diferit faţă de cum le ştiam noi, însă muuult mai atractive), Cenuşăreasa, Hansel şi Gretel, puţin din Alice în Ţara Minunilor şi multe altele.

Cum am zis şi în recenzia cărţii, în serial toate personajele acestor poveşti sunt trimise în lumea noastră. O lume fără magie, o lume în care ei nu se cunosc şi o lume în care nu există finaluri fericite. Însă cum orice blestem poate fi rupt, şi acesta are o cheie, aceasta fiind reprezentată de copilul Albei ca Zăpada.

Atunci când blestemul este aruncat, nimeni nu poate fugii din calea lui, cu toate acestea Snow White şi Prince Charming (Albă ca Zăpada şi Făt Frumos) împreună cu toate ajutoarele lor, găsesc o cale să trimită copilul în lumea noastră, astfel încât acesta să poată creşte, iar la împlinirea vârstei de 28 de ani să îi salveze pe toţi.

Peste 28 de ani, Emma Swan, fiica lui Snow White este adusă în Storybrooke de către fiul său Henry. Deşi nu Emma îl creşte pe Henty, atunci când aceasta petrece puţin timp cu el în oraş, se hotărăşte să rămână pentru a se asigura că acesta este fericit alături de mama sa adoptivă şi nu va mai încerca să fugă. Cu cât Emma petrece mai mult timp cu fiul său cu atât cei doi devin mai apropriaţi, motiv pentru care Emma rămâne în oraş mai mult decât plănuise iniţial. Deşi nu crede în blestem Emma intră în jocul lui Henry, iar cei doi deschid „Operaţiunea Cobra”.  În această operaţiune cei doi încearcă să o învingă pe Regina cea Rea (The Evil Queen) sau mai simplu Regina, mama adoptivă a lui Henry).

Trecând prin multe întâmplări şi ajutând mulţi locuitori ai oraşului, în final Emma ajunge să creadă în blestem şi chiar să îl rupă iar cu „ajutorul” unuia dintre personajele principale, magia se reîntoare în oraş.

Odată rupt blestemul lucrurile rele nu se termină, apar în peisaj personaje noi, unele sunt bune iar altele rele. Facem cunoştinţă cu mama Reginei, cu Căpitanul Hook şi cu tatăl lui Henry, din partea căruia vom avea o mare surpriză.

Finalul sezonului doi ne aduce surprize peste surprize şi ne lasă cu ochii în lacrimi dacă ne ataşamprea mult de personaje şi de poveste (de exemplu eu aşa am păţit).

Vă recomand serialul deoarece este foarte frumos, povestea este din ce în ce mai interesantă şi actorii sunt pe măsură. În momentul de faţă serialul are  două sezoane, urmând ca peste câteva zile să înceapă filmările la sezonul 3.

Aşa ca de final vă las nişte poze cu castul sau nişte scene, ca să vă faceţi o idee, dacă vreţi sau nu să urmăriţi serialul.

1017048_643039895725248_871197612_n

480897_642544705774767_538871497_n

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Gata! Am făcut postul! Ştiu că a durat foarte mult, însă până la ora două am avut internetul oprit (de aseara de la 8), apoi când i-a dat drumul a continuat să se oprească plus faptul că am restartat calculatorul de vreo 10 ori până să termin postul, una peste alta am avut câteva probleme, aşa că sper să mă iertaţi pentru intârziere.

În final vreau să vă zic un mare MULŢUMESC!!!! De ce? Pentru cele 250 de vizualizări de luni şi pentru cele 280 de ieri!!

Am fost cam aşa când am văzut câte vizualizări s-au strâns în două zile.

Sunteţi tari şi vă iubim!!

Happy dance!

28 thoughts on “Once Upon A Time

  1. Cum sa nu iubesti un serial excelent cu o idee deloc cliseica, cu actori buni, un decor formidabil, un soudtrack bunicel si o actiune reusita?
    La inceput si eu eram sceptica in privinta acestui serial si chiar nu m-a captivat pe moment, dar multumita unui impuls am continuat sa il vad si nu imi pare rau.
    Mi-a placut viziunea proaspata asupra clasicelor basme cu care am crescut. Pe mine, sincer, m-a vrajit; mi-au placut intotdeauna povestile, iar felul in care de aceasta data se imbina existenta prezenta, din zilele noastre, a personajelor, cu cea trecuta, de basm, care trebuie reamintita pentru a rupe blestemul, e de-a dreptul captivant.
    Henry este baietelul pe care il vei iubi fara sa vrei, pentru ca e atat de istet si crede cu atata tarie in ceva ce pare imposibil, cu toate ca el a fost dat spre adoptie inca de la nastere si a fost crescut de cea pe care o crede acum regina cea rea, mama Albei ca Zapada – si care chiar este regina cea rea.
    Actritele sunt frumoase si au interpretari simpatice si usor inedite. Unde mai pui ca avem parte de o Scufita Rosie deja femeie, de o Cenusareasa adolescenta cu un copil si de o Alba ca Zapada invatatoare indragostita de printul ei, casatorit cu o alta – desigur, toate acestea in lumea actuala.
    Si inca nu am adus aminte de domnul Gold, adica Rumpelstilskin, sarea si piperul fiecarui episod, un negociator inascut si foarte viclean care ii are pe toti la mana, chiar daca nu actioneaza direct, asa cum face Regina.
    Pe scurt, serialul este de vazut, pentru ca este frumos, cu chipuri tinere si proaspete, cu costume impresionante si chiar si cateva invataturi de retinut. Si, cu siguranta, este pentru cei care au crescut cu basme si povesti.
    Asadar Once upon a time este un serial care merita vizionat, chiar si in amintirea povestirilor cu care am crescut.

Lasă un răspuns

