Prima pagină (7)

Astăzi o să vă prezint prima pagină din cartea „Sacrificiul” (Eve 2) de Anna Carey.

Ţinând un cuţit în mână, m-am căţărat pe stânci. Plaja era împânzită de bărci cu vopseaua scorojită de soare, de mult eşuate pe ţărm. Ambarcaţiunea din faţa mea fusese adusă de apa în această dimineaţă. Avea peste şase metri înălţime, fiind aproape de două ori mai mare decât restul. M-am urcat prin lateral, simţind vântul rece care adia dinspre mare. Cerul încă era înceţoşat.

În timp ce umblam pe puntea scorojită a bărcii, l-am simţit pe Caleb lângă mine, punându-şi mâna pe spatele meu. Arăta cu degetul către cer, spre pelicanii care plonjau în mare, sau spre ceaţa care cobora de pe munţi, acoperind totul cu un val alb. Uneori mă surprind vorbindu-i, şoptind cuvinte dulci, pe care numai eu le aud.

Trecuseră aproape trei luni de când îl văzusem ultima oară. Locuiam în Califia, în aşezarea destinată exclusiv femeilor, fondată cu zece ani în urmă, ca un refugiu pentru femeile şi fetele din sălbăticie. Veniserăm de peste tot, trecând Podul…..

24 de gânduri despre “Prima pagină (7)

  1. O rubrica reusita care iti permite sa iti ordonezi prioritatile. Unele carti te cuprind inca de la prima pagina si asta este un avantaj, dar altele au elementul surpriza si abia dupa o parte semnificativa a cartii intelegi ca adevarata actiune abia incepe.
    Eve mi-a placut foarte mult, fiind a doua serie distopica citita. M-am atasat atat de personajul principal, cat si de Caleb a carui soarta inca ma pune in impas. Nu pot spune ca al doilea volum al seriei Eve s-a sfarsit brusc, insa a starnit o serie de intrebari, cel putin pentru mine. Sper ca ultimul volum sa isi faca aparitia repejor si la noi:D

      • Si eu cred acelasi lucru. Ideea este ca savurezi altfel cartea cand o citesti in limba ta materna, dar cateodata curiozitatea te impinge sa lasi prostiile de o parte si sa o citesti indiferent in ce limba este. Eu chiar moor de curiozitate sa aflu raspunsul la intrebarea care mi-a marcat existenta dupa ce am terminat acest volum:))

      • Deocandata eu nu am mai citit alte carti distopice, insa iti recomand Divergent, Spulbera-ma, The Selection (care o sa apara si in Romania) si Jocurile Foamei.

      • Am citit Divergent şi mi-a plăcut foarte mult. Aveam o reţinere în ceea ce priveşte Jocurile Foamei, dar este clar că mă voi apuca curând de ele. Mulţumesc pentru recomandări!

Lasă un răspuns

