Wishlist

    • Mare Tranquillitatis de Katja Millay
    • Posibilitatea statica de a te indragostii la prima vedere de Jennifer E. Smith
    • Destine la limita de Katie McGarry
    • E usor sa te iubesc de Tammara Webber
    • Daca as ramane de Gayle Forman

  • Chemarea ingerului de Guillaume Musso
  • Indragostita de un inger de Federica Bosco
  • Dragostea nu-mi da pace de Federica Bosco
  • Ce-as fi eu fara tine? de Federica Bosco
  • Multumesc pentru amintiri de Cecelia Ahern
  • P.S. Te iubesc de Cecelia Ahern
  • O zi de David Nicholls
  • Jurnalul unei dadace de Emma McLaughlin si Nicola Kraus
  • Atlasul norilor de David Mitchell
  • Surorile Boleyn de Philippa Gregory
  • Fata cu cercel de perlă de Tracy Chevalier
  • Sub aceeași stea de John Green
  • Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky
  • Culoarea sentimentelor de Kathryn Stockett

16 gânduri despre “Wishlist

  1. Bună lista. Jurnalul unui adolescent timid de Stephen Chbosky mi-ar plăcea să citesc şi eu, am văzut filmul şi chiar mi-a plăcut.

  2. Ti-am citit lista si pot spune ca avem aceleasi gusturi din moment ce majoritatea cartilor se gasesc si pe listele mele de am citit/ vreau sa citesc.
    Momentan astept sa fiu intr-o situatie financiara convenabila, intrucat sa reusesc sa-mi cumpar volumele pe care le doresc cu ardoare, dar sa imi ramana bani pentru a le achiziona si pe cele care vor urma. Leda ne pregateste surprize:)
    Sub aceeasi stea si Jurnalul unui adolescent timid sunt niste carti superbe si sper ca in viitorul apropiat sa fac rost ele, deoarece reprezinta povesti de viata cutremuratoare ( ca sa zic asa). Mi-a placut foare mult filmul The Perks of being a wallflower, iar Logan Lerman a jucat formidabil. M-a facut sa simt acea atmosfera tipica intr-un liceu si chiar mi-am pus si eu niste intrebari existentiale dupa ce am citit descrierea cartii Sub aceeasi stea.
    Probabilitatea statica si E usor sa te iubesc au adus in scena iubirea, sentimentul acela indestructibil zidit pe vise si sperante si faptul ca indiferent de problemele de zi cu zi, cand privesti lucrurile dintr-o perspectiva imbucuratoare poti vedea un final fericit.
    Vara asta sper sa reusesc sa citesc O zi, sa vad si filmul si sa mai citesc chick lit. Insa sunt sigura ca zilele vor trece pe langa mine daca nu ma mobilizez sa fac ceva folositor, facand abstractie de lenevitul in pat si dormitul toata ziua:))

  3. „E usor sa te iubesc” si „Probabilitatea statistica de a te indragosti la prima vedere” sunt superbe.Le-am citit pe amandoua in doua zile.Sunt geniale,as putea spune si au devenit unele dintre cartile mele preferate.

  4. Hmmm…doar cărţi de dragoste în vacanţa asta(majoritatea)? E ok. Am citit E uşor să te iubesc chiar acum câteva zile şi a fost perfectă, ar fi frumos să fie şi un volum 2, dar deja cerem prea mult.
    PS: Să faci recenzie la Sub aceaşi stea, sunt curioasă de părerea ta cu privire la această carte😀

  5. Si eu am multe carti in wish list. Sper sa am timp sa le citesc.
    Te deranjeaza daca postez aici un link pentru blogul meu? Vand carti de la mai multe edituri (plus carti in engleza) si poate esti interesata de unul dintre volumele pe care le vand sau cunosti pe cineva care ar dori sa cumpere🙂.

Lasă un răspuns

