Recenzie „Doar cei buni spionează de tineri” de Ally Carter

Recenzie:

De data aceasta, în cel de-al patrulea volum al seriei „Fetele Gallagher” avem în sfârşit parte de răspunsuri. Nu chiar cele la care ne-am fi aşteptat, dar totuşi sunt nişte răspunsuri la întrebările pe care ni le-am tot pus pe parcursul primelor trei volume, sau cel puţin eu mi le-am pus.
Întrebări precum: Cine e Zach? Ce s-a întâmplat cu tatăl lui Cammie? Ce ascunde domnul Solomon?
Ei bine, în acest volum avem în sfârşit parte de răspunsurile mult aşteptate.

De data aceasta Cammie se află în Londra, în vacanţa de iarnă, împreună cu Bex şi părinţii acesteia. Totul decurge relativ normal, până când profesorul de Operaţiuni Sub Acoperire (considerat în acel moment ca fiind trădător) îşi  face apariţia. Atunci practic toată lumea înebuneşte şi încearcă să o protejeze pe Cammie. Însă aceasta considerând ca domnul Solomon nu este rău şi nu prezintă nicio ameninţare, hotărăşte să îl asculte, iar acesta îi dă lui Cammie un indiciu care ar putea să o ajute să descopere ceea ce s-a întâmplat cu tatăl ei, dar şi de ce este în pericol.

Nici în acest volum nu lipseşte Zach despre care aflăm tot mai multe, inclusiv cine este mama lui, lucru care, credeti-mă, o să vă surprindă. Însă Zach nu este singurul despre care aflăm lucruri noi, deoarece aflăm mai multe despre domnul Solomon, cu ce se ocupă şi cum a ajuns ceea ce este. De asemenea aflăm lucruri noi şi cu privire la tatăl lui Cammie.
În final lucrurile se aranjează cât de cât, Cammie scapă nevătămată fizic însă nu şi psihic.

Mie personal mi-a plăcut acest volum foarte mult, chiar pot să zic că este preferatul meu până acum, deoarece are acţiune, personaje noi sau relativ noi, răsturnări de situaţie, însă şi amuzament.
În continuare Zach este personajul meu preferat, deoarece are un farmec anume, iar autoarea a făcut o treabă foarte bună cu acest personaj.

În final tot ce pot să zic este faptul că vreau să citesc următoarele volume cât mai repede, deoarece vrea să aflu ce se întâmplă cu Cammie în noua ei călătorie şi dacă ajunge să găsească ceea ce caută.

Detalii despre carte:

Cammie îşi petrece vacanţa de iarnă la Londra, împreună cu Bex şi părinţii ei, şi se află sub pază strictă. Dar profesorul ei de Operaţiuni sub Acoperire ─ acuzat de trădare şi devenit unul dintre cei mai căutaţi oameni de pe Pământ ─ reuşeşte să înşele vigilenţa celor care o supraveghează pe Cammie şi vorbeşte cu ea, cerându-i să „urmeze porumbeii”, după care sare de pe Podul Turnului în Tamisa. Cammie nu înţelege de ce profesorul ei cel sexy odinioară pare că şi-a pierdut minţile, şi mai ales de ce după întâlnirea cu el este luată la întrebări de agenţii MI6. Grozavă vacanţă, nu? Cammie se întoarce apoi la şcoală, pentru a descoperi că şi securitatea colegiului a suferit mari modificări, şi că toate pasajele secrete sunt acum blocate, iar şcoala cea iubită pare mai degrabă o închisoare. Lumea lui Cammie e întoarsă cu susul în jos şi ea nu mai ştie în cine să aibă încredere ─ prietene, profesori, colege. Iar pe măsură ce timpul se scurge şi pericolul creşte, Cammie devine sigură de un singur lucru ─ nu poate să stea cu braţele încrucişate şi să aştepte să fie salvată de ceilalţi! Trebuie să afle motivul pentru care Cercul (un grup terorist malefic, atât de secret încât prea puţini ştiu despre existenţa lui) continuă să fie pe urmele ei… şi asta cât mai repede! Iar când Zach începe să-şi facă apariţia din ce în ce mai des, în locuri şi situaţii total neaşteptate, Cammie îşi dă seama că are într-adevăr nevoie urgentă de răspunsuri. Căci, de data asta, miza n-o mai reprezintă doar inima ei, ci şi libertatea, prietenele şi familia sa.

Traducere: Adrian Deliu
ISBN: 978-973-102-538-4
Nr pagini: 240
Format: 10,5 x 17,5 cm
Aparitie: 2012

Pret: 10.99 lei

Volume anterioare (click pe coperta pentru a citii recenzia):

http://shadowbooks.files.wordpress.com/2012/09/dacati-asspuneteiubescartrebuisateomor.jpg?w=202&h=338    https://i1.wp.com/www.grupulcorint.ro/magazin/images/detailed/coperta-1-pe-cuvant-de-spioana-p.jpg    

Comandă:

Leda

Libris

Nota:

5brassmonkeys3

19 thoughts on “Recenzie „Doar cei buni spionează de tineri” de Ally Carter

  1. E printre primele serii pe care le-am citit si pe care am adorat-o din prima clipa!!Cand va aparea si la noi volumul 5?🙂

  2. Chiar că m-ai făcut curioasă. Citisem unele recenzii destul de negative ale acestei serii dar tu m-ai convins că merită citită!

  3. Cred ca pana la urma voi acorda o noua sansa primei carti. Chiar vreau sa o citesc acum, observand prin recenziile tale ca devine din ce in ce mai buna de la un volum la altul.

  4. Volumul asta a fost fantastic, mi-a placut foarte mult, nici nu ma asteptam sa imi placa atat seria asta, mai ales ca dupa primul volum am fost destul de dezamagita.

      • Am mai spus prin comentarii, primul volum nu mi-a placut, credeam ca nu e o serie prea buna. Dar apoi le-am citit si pe celelalte si m-au cucerit!

  5. Tie chiar iti place seria asta.Chiar foarte mult.Si eu de-abia astept sa o citesc.E pe lista mea must-read vara asta.🙂

Lasă un răspuns

