Leapsa cuplurilor!

Am vazut pe blogul Noi si un blog o leapsa foarte draguta si m-am gandit sa o fac si eu. Asa ca fara alte cuvinte… sa trecem la treaba.

Reguli:
Numeşte 10 cupluri preferate din toate cărţile/filmele/serialele posibile.
Răspunde la întrebări.
Nu te uia la înterbări înainte!
Topul meu este urmatorul:
  1. Natasha Romanoff si Clint Barton (sau mai bine zis Hawkeye si Black Widow din benzi desenate/film *The Avengers*)
  2. Rose si Dimitri (Academia Vampirilor)
  3. Rose si Adrian (Academia Vampirilor)
  4. Eve si Caleb (Eve)
  5. Alex si Brittany (Chimie Perfecta)
  6. Shelby si Austin (Nu plange sub clar de luna)
  7. Tony Stark si Pepper Potts ( din benzi desenate si film *Iron Man si The Avengers*)
  8. Alona si Will (Naluca si Naucul)
  9. Tom si Billie (Fata de Hartie)
  10. Milo si Carole (Fata de Hartie)

Intrebarile:

1. Îţi mai aduci aminte scena/ episodul/ fragmentul în care ai început să îi preferi pe cei de la numărul 6? (Shelby si Austin)
Cred ca da. Atunci cand Shelby si Austin erau in padure, iar el a aparat-o de un aminal salbatic (nu mai stiu sigur ce animal era).
2. Caracterizează-i în câteva cuvinte pe cei din cuplul 2. (Rose si Dimitri)
Sa ii caracterizes cum? Ca un cuplu sau pe rand? Pai mai intai ii iau pe rand.
Rose: Luptatoare, o prietena loiala si foarte indragostita de Dimitri
Dimitri: Rus, rus si… rus! :)) Ce ar fi de zis despre Dimitri? Pe mine m-a cucerit din prima clipa in care am aflat ca este rus :)). Oricum… el este un luptator desafarsit, care isi iubeste familia dar o iubeste si pe Rose la fel de mult.

Ca si cuplu nu prea cred ca am ceva de zis despre ei doi, nu stiu cum sa ii despriu nici macar intr-un cuvant, da pai in mai multe?

3. Ţi-ai imaginat vreodată cum ar arăta personajele din cuplul 4? (Eve si Caleb)

Nu mi-am imaginat cum arata Eve pentru ca tipa de pe coperta este o „adevarata” Eve, iar pe Caleb mi-l imaginez ca arata ca Taylor Blackburn.

page

4. Dacă perechea 7 s-ar despărţi cum ai reacţiona? (Tony Stark si Pepper Potts)
As fi ceva de genu: „Poftim?! Cum?! Cand?! Unde?!” apoi as scoate niste sunete de genu „ch gh ghhhh” :)) (suna mai bine in mintea mea :)) ). Dar mai bine ma exprim prin imagini.
tumblr_m4wwepIHZM1qf7qz8
Si altele ge genul acestora :))
5. De ce sunt cei din cuplul 1 atât de importanţi? (Natasha Romanoff si Clint Barton)
Pai pentru mine sunt speciali (chiar daca nu si pentru altii) pentru ca…. sunt speciali! Nu stiu sa va zic mai exact, insa la ei (peste tot pe unde am dat de ei, ficuri, benzi desenate, desene, film, etc) relatia pe care o au se bazeaza pe foarte multa incredere. In plus ei merg pe premiza „Traieste ca si cum ar fi ultima zi din viata ta”, pentru ca ei, spre deosebire de alte cupluri, pot in orice zi sa isi piarda viata. Asa sunt eu mai sentimentala de fel, insa relatia lor mi se pare una foarte frumoasa, mai ales ca nu este bazata doar pe dragoste.
6. Este cuplul 9 pe bune sau doar o glumă? (Tom si Billie)
Pai… la inceput Tom o crede o nebuna pe Billie si nu se simte atras de ea in niciun fel, apoi dupa ce petrece mai mult timp cu ea isi da seama ca o iubeste, si ca nu este chiar atat de nebuna. Oricum inca de la inceput Billie e o actrita (nu vreau sa dezvalui multe celor care nu au citit cartea), dar apoi si ea relizeaza ca il iubeste pe Tom si in final ceea ce a inceput ca „o gluma” se transforma in ceva serios.
7. Dintre toţi, care au cea mai mare chimie?
Grea întrebare! Toti au chimia lor, fiecare are ceva special, asa ca nu stiu ce sa zic la intrebarea asta. As opta insa (din nou) pentru Natasha si Clint (cuplul cu numarul 1), pentru ca din nou, ei au ceva special.
8. Dintre toţi, care au cea mai puternică legătură ?
Din nou, Natasha si Clint, pentru ca traiesc fiecare zi ca si cum ar fi ultima.
9. Dacă ar fi să le dai un sfat celor din cuplul 10, ce le-ai spune? (Milo si Carole)
Pffff… ar fi trebuit sa trisez si sa ma uit inainte la intrebari :)). De unde sa stiu eu ce sfat sa le dau? I-as spune lui Milo sa o lasa mai moale cu femeile si sa ii spuna lui Carole ce simte, iar lui Carole i-as spune sa nu o mai faca atata de dura ca nu prea ii iese.
10. Care dintre perechi a rezistat cel mai mult?
Ummm… Alex si Brittany pentru ca, asa cum ne spune si ii carte, cei doi se casatoresc si au si un copil. Si de asemenea Tony si Pepper cu Natasha si Clint, pentru ca in benzile desenate (din cate stiu eu) ei se casatoresc.
11. De câte ori s-au despărţit cei din cuplul 6? (Shelby si Austin)
Din câte ştiu eu…. niciodată. Asta daca nu se pune partea in care Shelby e inchisa intr-un internat si nu poate sa il vada pe Austin.
12. Dacă lumea ar fi invadată dintr-o dată de o apocalipsă, cine ar supravieţui?
Haha :)). Nu te pui cu Iron Man!! :)) Deci clar de aici rezulta ca cei care supravietuiesc sunt Tony Stark si Pepper Potts (pentru ca Tony o va salva pe Pepper, cu siguranta), Alona ar mai supravietuii, pentru ca e fantoma si nu prea vad cum ar putea sa mai moara inca o data.
13. Şi-au ascuns cei din cuplul 7 relaţia cu un motiv? (Tony Stark si Pepper Potts)
Pai eu nu prea stiu sa si-o fi ascuns… si daca ar fi facut-o probabil singurul motiv care l-ar fi avut ar fi fost acela ca Pepper e secretara lui Tony.
14. Mai sunt cei din cuplul 4 împreună? (Eve si Caleb)
Pai din pacate acum nu… sa vedem in ultimul volum.
15. Este perechea 10 reală? (Milo si Carole)
Aaaa… nu. Din cate stiu eu nu s-a facut niciun film dupa carte, asa ca nu sunt reali.
16. Dacă cele 10 perechi ar fi puse în Jocurile Foamei cine ar câştiga?
Din nou: hahahaha :)). Nu te pui cu Iron Man!! :)) Asta e clar! Cei care ar castiga ar fi Tony si Pepper si Natasha cu Clint.
17. A încercat vreodată cineva să saboteze perechea 5? (Alex si Brittany)
Da… parca… nu mai stiu sigur, scuze…
18. Care pereche ai apăra-o până la moarte?
Natasha si Clint!!!!
19. Ce ai schimba la perechea 3? (Rose si Adrian)
As vrea ca ei sa nu se fi despartit. Dupa ce am terminat volumul 6 din Academia Vampirilor mi-a placut faptul ca ei s-au despartit si ca Rose a ramas cu Dimitri, dar apoi mi-am dat seama ca mi-ar fi placut mai mult sa fie cu Adrian. Inca imi pare rau pentru Adrian.
20. Dacă o vrăjitoare rea ar coborî din cer şi ţi-ar spune să desparţi o pereche pentru totdeauna că altfel le va despărţi ea pe toate, pe care ai alege s-o strici?
Pff… serios oameni buni! Ce intrebare e asta? Normal ca pe niciuna! Insa daca ar fi sa ii desparta ea pe toti probabil ca as inebunii! Asa ca aleg sa ii despart pe Rose si Adrian…

Lasă un răspuns

