East European Comic Con!

În weekend-ul care tocmai a trecut, adică pe 30 şi 31 martie, a avut loc în Bucureşti, prima ediţie a convenţiei Comic Con! Cum a avut loc în Bucureşti, şi cum eu sunt din Bucureşti, am mers pe premiza nu lăsa pe mâine ce poţi face azi şi mi-am cumpărat şi eu bilet!  Cum pot să descriu această experienţă? Ce mai tare convenţie la care am participat până acum!!

Ce pot să vă zic mai mult?
Totul a fost foarte tare, oameni foarte mulţi (lucru la care vă zic sincer, chiar nu mă aşteptam), chestii de cumpărat (yey!!) şi multe altele.  Singurele mele regrete sunt acele că nu am mai avut bani pentru a-mi cumpăra un bilet cu care să intru la sesiunile foto cu actorii Finn Johnes şi John Rhys-Davies, dar şi faptul că nu am putut să îmi cumpăr un tricou cu The Avengers (era la vânzare dar costa 70 de lei!)…

Ce s-a putut găsii mai exact la Comic Con?
Păi… s-au putut găsii locuri în care aveai ocazia să joci jocuri cu diferite persoane, alei ale artiştilor, adică mese la care se aflau artişti care aveau la vânzare (sau la expoziţie) desene făcute de ei, standuri de unde puteai să cumperi figurine, jucării, pluşuri, DVD-uri, tricouri, şi benzi desenate, şi nu în ultimul rând… standuri ale editurilor Rao şi Nemira.
Însă cel mai tare lucru (după părerea mea) a fost să vezi persoane costumate în diferite personaje. Astfel l-am vazut pe prietenul lui Mario, Luigi, pe Alice (care a fugit din Ţara Minunilor) interpretată de Enji Night (o fata care este pasionată de cosplay şi a cărei fană am devenit), pe Edward Mâini-de-Foarfece, dar şi pe Johnny Bravo!

page3

page4

Am zis să vă pun o poză cu mai multe costumaţii ale lui Enji, însă dacă vreţi să vedeţi şi mai multe, daţi click pe imagine şi veţi ajunge pe pagina de facebook a lui Enji.

Ce m-a bucurat cel mai mult?
M-a bucurat foarte mult faptul că le-am vazut pe viu pe Miriam şi Ioana, cele care se ocupă de paginile Marvel Cinematic Universe Romania , Hiddleston’s Army ~ Romania ~. şi Robert Downey Jr. Romania. M-am mai bucurat şi pentru simplul fapt că am reuşit să îmi cumpăr două reviste de benzi desenate (aveţi mai jos poze cu ele)… şi în principal m-am bucurat că am reuşit să particip şi eu.

Ce m-a întristat?
Am spus mai sus ce m-a întristat… faptul că nu am reuşit să îmi cumpăr bilet la sesiunile foto şi la cele de autografe, şi faptul că nu am reuşit să îmi cumpăr un tricou cu The Avengers (de foarte mult timp îmi doresc unul :)).

Cam asta a fost la Comic Con. Voi aţi fost prezenţi?

Poze:

brăţara pe care am primit-o la intrare

brăţara pe care am primit-o la intrare

Cele două benzi desenate pe care mi le-am cumpărat (ambele sunt cu The Avengers :D)

Cele două benzi desenate pe care mi le-am cumpărat (ambele sunt cu The Avengers :D)

revista nr 1

revista nr 1

revista nr 2

revista nr 2

Sursele imaginilor:

1. Primul colaj de aici

2. Colajul cu Enji de aici

Restul imaginilor sunt facute de mine

2 gânduri despre “East European Comic Con!

Lasă un răspuns

