Arcaşii din filme! (1)

De când sunt eu pe blogul ăsta…sau mai bine zis de  când sunt în lumea blogurilor (că sunt de ceva vreme), nu mi-a fost mai greu să pun un titlu unui articol decât mi-a fost acum!
Am zis iniţial să pun „Luaţi pe sus de arcaşi”, dar apoi m-am gândit că e un titlu prea pompos, şi că s-ar potrivii mai bine la un articol numai despre vampirii din filme, şi să fie cu titlul „Luaţi pe sus de vampiri”. Apoi m-am gândit să pun titlul de pe Cinemagia „Arcaşii perfecţi din filme”, dar apoi m-am gândit că nimeni nu e perfect. În fine…după mai multe titluri schimbate, am rămas la aceasta, chiar dacă nu îmi place pe deplin.

Articolul ăsta în caz că nu v-aţi dat seama, se referă la arcaşii din filme. Mi-a venit aceasta idee azi, când mă uitam cu Monica la nişte poze pe net.
Ideea articolului, nu este aceea de a vă arăta doar arcaşii mei preferaţi. Dacă era aşa, tot postul acesta era scris doar despre Green Arrow (Oliver Queen-din serialul Arrow) si despre Hawkeye (Clint Baton-din filmul The Avengers), şi dacă ar fi aşa, nu aş termina postul acesta nici până mâine.
Ideea în sine a articolului este aceea de a vă arăta arcaşii din mai multe filme, sau seriale.

Atenţie! Din lipsă de timp, acest post va fi împărţit în mai multe, astfel pe parcursul a două-trei posturi o să vă prezint câte doi arcaşi.

1. Hawkeye.

Cunoscut şi sub numele de Clint Barton. El apare mai întâi în Thor, unde are un mic rol, însă talentul său de a trage cu arcul nu ne-a fost prezentat (din păcate). Însă odată cu apariţia filmului The Avengers, am făcut mai mult cunostinţă cu personajul Hawkeye/Clint Barton, dar şi cu talentul său. Personajul este adus la viaţă de Jeremy Renner, atât in Thor cât şi în The Avengers.
Clint Barton este un orfan care a crescut împreună cu fratele său într-un orfelinat. După şase ani, cei doi fug pentru a se alătura unui circ. Pe parcursul anilor relaţia dintre cei doi s-a stricat motivul principal fiind talentul lui Clint de a trage cu arcul. După un timp în care este singur, Clint se alătură organizaţiei S.H.I.E.L.D, unde devine agent şi unde îşi face o anumită istorie (însă asta este altă poveste pe care probabil o să o scriu pe celălalt blog al meu).

2. Green Arrow. Am vorbit despre el în postul „Arrow! Atentie da dependenta”  însă nu pe deplin.

Dacă Clint Barton, prezentat mai sus, este un erou al universului Marvel, Arrow face parte din universul DC Comics. Numele lui real este Oliver Queen şi devine justiţiar după ce rămâne pe o insulă timp de 5 ani, acolo unde este nevoit să înveţe să supravieţuiască. Însă cred că această poveste o ştiţi şi voi din serial.
Green Arrow este un fel de Robbin Hood modern care i-a de la bogaţi şi dă la săraci.  De-a lungul anilor Green Arrow a făcut echipă cu mai mulţi supereroi, însă cei mai cunoscuţi sunt Speedy şi Green Lantern.

File:Green Arrow in Smallville.jpg

Cam asta include primul post cu titlul  „Arcaşii din filme” . Ce ziceţi? Vă place ideea?

Pentru data viitoare urmează Katniss Everdeen (din Jocurile Foamei) şi Merida (din Brave).

În final vă las o poză cu cei doi prezentaţi azi, adică cu Hawkeye şi cu Green Arrow, şi vă invit să votaţi cine crede-ţi că ar câştiga într-o luptă 1 la 1.

https://i0.wp.com/img444.imageshack.us/img444/4779/28718330.jpg

4 gânduri despre “Arcaşii din filme! (1)

Lasă un răspuns

