Prima pagina (5)

Nu am mai postat de mult în cadrul acesteirubrici, aşa că m-am hotărât să o fac azi. Aşa dar şi prin urmare, azi o să vă prezint prima pagină din cartea Chimie perfectă” scrisă de Simone Elkeles.

1

Brittany

Toată lumea ştie că sunt perfectă. Duc o viaţă perfectă. Am haine perfecte. Până şi familia mea e perfectă. Şi deşi asta e o minciună sfruntată, m-am dat peste cap ca să păstrez aparenţele că am tot ce-mi doresc pe lume. Dacă adevărul ar ieşi vreodată la lumină, toată imaginea mea perfectă s-ar duce de râpă.
Stau în faţa oglinzii din baie şi, în timp ce muzica se revarsă din difuzoare, şterg a treia linie strâmbă pe care am trasat-o sub ochi. Mâinile îmi tremură, fir-ar să fie. Începutul ultimului an de liceu şi revederea prietenului meu de care am stat despărţită o vară n-ar trebuii să mă streseze atât de tare, dar totul mi-a mers prost de când m-am sculat din pat. Mai întâi, ondulatorul de păr a început să scoată fum, după care a murit. Pe urmă mi-a căzut nasturele de la bluza preferată. Acum, creionul dermatograf pare să aibă propria voinţă. Dacă ar fi după mine, aş fi rămas în patul meu confortabil, mâncând fursecuri calde cu fulgi de ciocolată, cât e ziua de lungă.
– Brit, coboară odată.
Strigătul mamei se aude slab dinspre vestibul.
Primul meu impuls este să mă fac că n-aud, dar asta nu rezolvă niciodată lucrurile, mă aleg doar cu discuţii în contradictoriu, dureri de cap, şi cu şi mai multe urelete.”

 

Lasă un răspuns

