Nou in biblioteca (14)

 

 

In ultimul timp nu mi-am mai cumparat atat de multe carti, insa tot o sa vi le arat.

1. Am cumparat Legile atractiei (vol 2 din Chimie Perfecta) de Simone Elkeles

DSCF2242

2. Am mutat din biblioteca bunicilor, in biblioteca mea, cartea Intoarcerea de pe front de Erich Maria Remarque.

DSCF2243

3. Mi-am cumparat cele doua volume din Cei trei muschetari de Alexandre Dumas

DSCF2244

DSCF2245

4. Pentru scoala mi-am cumparat Nimic nou pe frontul de vest – Cuibul visurilor de Erich Maria Remarque

DSCF2246

5. Am primit cartea Calcanul de Gunter Grass

DSCF2247

6. Mi-am cumparat o carte dupa care am umblat doi ani, aceasta se numeste In al noulalea cer de Danielle Steel

DSCF2249

7. Mi-am cumparat cu Libertatea cele 3 DVD-uri cu Piratii din Caraibe. Chiar daca nu sunt carti le tin tot in biblioteca mea.

DSCF2251

Poza finala:

DSCF2250

4 gânduri despre “Nou in biblioteca (14)

Lasă un răspuns

