“Ember” Blog Tour: Imi place sa ascult (13)

banner ember

Eu o sa postez azi in cadrul turului pentru seria „Ember”, insa o sa fac doua postari, care o sa aiba legatura cu doua rubrici ale blogului, daca mai imi vine vreo idee la scoala, poate or sa fie mai mult de doua posturi. Prima rubrica, care o sa fie in postul acesta este „Imi place sa ascult”.

1. Muse – Time Is Running Out, aceasta melodie este dedicata capitolului cu numarul 3: BROKEN

2. Linkin Park – Somewhere I Belong, melodie dedicata capitolului cu numarul 7: IRON JAW

3. Britney Spears – Break The Ice, iubesc melodia asta (daca nu ma credeti vorbiti cu vecinii mei :)) ). De asemenea melodia este pentru capitolul 13: HIGH TIDE

4. Jem-24. Doamne!! Uitati ce am zis despre melodia lui Britney. Asta e melodia mea de suflet, si ma bucur sa vad ca este pentru capitolul cu numarul 23: INFERNO

5. Chris Isaak– WICKED GAME. Fara alte prezentari (defapt cred ca melodia asta o mai gasiti o data pe blog :D), melodia apartine capitolului cu numarul 28: WICKED GAME

6.  Muse – Starlight, melodie care este pentru capitolul cu numarul  34: HOPE

Stati pe aproape ca in curand o sa vina si un concurs!!!

Lasă un răspuns

