Leapsa „Te-ai gândit vreodată…”

Am primit aceasta leapsa de la

Reguli:

1.Gândeşte-te la maximum 5 întrebări sub forma „Te-ai gândit vreodată…” .
2.Notează cele maximum 5 întrebări şi exprimă-ţi şi tu punctul de vedere în câteva rânduri.
3.Trimite această leapşă la 5 persoane.
4.Cele 5 persoane care au primit leapşa trebuie să răspundă la cele 5 întrebări primite şi să creeze altele.

1. Te-ai gândit vreodată… să practici un sport extrem?

Da. Ma gandeam la saritu cu parasuta. De fapt de multe ori m-am gandit la asta…Dar mai mult ca sigur nu o sa o fac niciodata. Motivul? Mi-e frica de inaltime :))). *nu radeti*.

2.Te-ai gândit vreodată… ce va spune lumea la înmormântarea ta?

Da. Si sunt mai mult ca sigura ca unii se vor bucura, altii vor plange. In fine, unii se vor bucura daca mor acum, cand sunt tanara. Dar mai tarziu nu stiu…Oricum sunt sigura ca cei care ma iubesc isi vor aduce aminte de clipele frumoase petrecute alaturi de mine.

 3. Te-ai gândit vreodată… care e sensul vieții?

Cine nu se gandeste? Eu recunosc ca am facut asta, insa nu prea in serios. A fost asa cate o intrebare trecatoare, ceva de genu „Care este scopul oamenilor pe acest pamant?”, insa nu am stat sa caut si un raspuns potrivit.

4. Te-ai gândit vreodată… ce ai face dacă s-ar lua curentul, pentru totdeauna?

Probabil ca ziua as citi, mai mult decat o fac acum, sau as incerca sa imi fac un trai mai bun de trait, fara ajutorul curentului electric. Iar noaptea…hm..cu siguranta nu as mai pierde noptile ca acum :)).

 5. Te-ai gândit vreodată… să întrerupi ceea ce faci și să fugi?

Da. Si stiu si locul, sau mai bine zis locurile….mai ales daca tinem cont ca in U.E. se poate calatorii doar cu buletinu :)).

Intrebarile mele:

1. Te-ai gandit vreodata… cum ar fi viata ta daca ai traii in pielea altcuiva? De exemplu cineva care e foarte bogat, popular, si traieste in alta tara.

2. Te-ai gandit vreodata… cum ar fi sa ai o putere de care nimeni nu ar stii?

3. Te-ai gandit vreodata… sa fi un actor, sau un autor?

4. Te-ai gandit vreodata… sa te muti singur in alta tara?

5. Te-ai gandit vreodata… la cum o sa mori?

La cine merge aceasta leapsa?

Leapsa imi doresc sa fie luata de toti cei care au blog, iar cei care nu au si vor sa o faca, sa lase raspunsurile intr-un comentariu😀.

Un gând despre “Leapsa „Te-ai gândit vreodată…”

Lasă un răspuns

