Nou in biblioteca (11, 12, 13)

Am schimbat numele rubricii „Ce am primit” cu numele „Nou in biblioteca” deoarece nu toate cartile postate in cadrul acestei rubrici sunt primite. De asemenea am pus in paranteza cifrele 10,  11, 12, deoarece trebuia sa postez in aceasta rubrica de inca trei ori, dar nu am facut asta, asa ca postez aici totul.

Cu Bravo mi-am cumparat volumule 5 si 6 din „Jurnalele lui Stefan” adica „Azilul” si „Constrangerea”

DSCF2147

Tot cu Bravo mi-am cumparat si seria „Fetele Gallagher” (toate cele 4 volume, acum sa speram ca il vor da si pe cel de-al cincilea).

 

DSCF2149

DSCF2150

Am castigat (acum ceva timp, ce-i drept) cartea A brush of darkness” . Cartea am castigat-o pe blogul Just another book lovers

DSCF2148

Am cumparat primul volum din seria Evernight.

DSCF2152

Am mai cumparat  Enigma Otiliei si Ion (pentru Ion nu am poza deoarece cartea este la o colega, dar o sa va arat coperta pe care o are cartea mea).

DSCF2155

Am dat la schimb Printul Mecanic si Patimi de sucub, si am primit Uratii si Disparuti.

DSCF2153

DSCF2154

Cartea pe care am primit-o la sfarsitul clasei a noua, dar pe care nu am apucat sa v-o arat.

DSCF2157

De la Bookfest mi-am cumparat Gelozie si O mica gluma (Iubiri de altadata, volumul 1).

DSCF2151

DSCF2156

Am mai primit si Fata de Hartie.

DSCF2158

Astea sunt toate. Acum o poza cu toate cartile.

DSCF2160

2 thoughts on “Nou in biblioteca (11, 12, 13)

Lasă un răspuns

