An nou, lucruri noi!

Iata ca azi se termina inca un an. Am trecut cu bune, cu rele, peste el, si asteptam un nou inceput. Unii zic ca deoarece intram in 2013, acesta va fi anul ghinionului, dar la ce sa ne asteptam de la ei? Pana la urma si despre 2012 au zis ca o sa fie anul sfarsitului (in ziua de azi nici macar in Apocalipsa nu mai poti avea incredere :)) ), si uite ca pana la urma inca traim. Asa ca nu trebuie sa ne luam dupa tot ceea ce zic „marii profeti” de la tv, ca pana la urma norocul si chinionul ni-l facem noi cu mana noastra.
Pentru mine anul 2012 a fost si unul bun, si unul rau…dar pana la urma mi s-au intamplat mai multe lucruri bune decat rele. Am cunoscut oameni noi, cu care m-am imprietenit, am rup sau am refacut legaturile cu oameni care imi erau sau respectiv care imi sunt dragi, am facut lucruri bune, am ajutat oameni care imi sunt dragi, sau  care mi-au devenit dragi pe parcursul anului. Ce mai, in final toate au mers asa cum trebuie.

Vreau sa va multumesc si voua deoarece mi-ati fost alaturi, mi-ati urmarit blogul, si ati ramas fideli. De asemenea nu uit nici de libraria online Libris, care a avut incredere in mine, si care  la fel ca anul trecut mi sponsorizat blogul. Si nu in ultimul rand vreau sa ii multumesc Monikai care mi s-a alaturat in aceasta calatorie, care nu va ajunge la final prea curand.

Anul acesta a fost unul bogat pe blog deoarece s-au adunat in total 42, 073 vizitatori, si nici mai mult nici mai putin de 3,489 de comentarii (la momentul la care a fost scris acest post, adica ieri). Cea mai activa zi a fost pe data de 24 iulie, atunci cand au fost 1,257 de vizualizari. De la acea zi au mai fost si alte zile in care am avut vizualizari care au trecut peste 100, unele chiar si peste 500, ceea ce e bine, mai ales tinand cont de faptul ca in ultimul timp nu am mai fost atat de active.
La capitolul comentarii, cum am zis mai sus sunt in total 3,489 de comentarii, iar cel mai activ comentator (inafara de mine si Monika, care avem 205 si respectiv 15 comentarii) a fost andre97andre, urmata de Cristina Penca, Lexy, anotherbookworld si giorgianaturcu, dar si multi alti comentatori. Nici la capitolul postari nu stam foarte rau, deoarece pana la momentul in care am scris acest post, erau 944 de posturi, si 15 pagini.

Dar sa lasam astea si sa trecem la lucruri mai “serioase”. Voi ce v-ati propus pentru anul care urmeaza? Eu mi-am propus chiar foarte multe. Unele dintre cele propuse au legatura cu blogul. Aici  gasiti o lista facuta de mine, si de Monika, in care vedeti ce carti am citit anul acesta.

Nu prea stiu ce sa va mai spun, decat ca va urez un an nou mai bun si mai frumos decat cel care tocmai se incheie.

Lasă un răspuns

