Liebster Award!

Am primit acest premiu de la elena98damian. Acesta este cel de-al  seaselea premiu Liebster pe care il primeste blogul meu! Acest premiu vine insotit de niste reguli:

  • Spune 11 lucruri despre tine
  • Răspunde la întrebările adresate de cel care te-a nominalizat
  • Nominalizează 11 persoane (+link) care să realizeze această leapșă si anunță-i
  • Formulează un set nou de 11 întrebări pentru cei pe care îi nominalizezi

Intrebarile de la Elena:

  1. Ce te bucură cel mai tare?
  2. Ce te supară cel mai tare?
  3. Dacă ai putea să te duci oricunde, unde te-ai duce?
  4. Care este blogul tău preferat?
  5. Care este tipul de carte favorit?
  6. Anotimpul preferat?
  7. Animale sau flori?
  8. Ce este pentru tine iubirea de lectură?
  9. Ce rol au cărțile în viața ta?
  10. Crezi în horoscop?
  11. Dacă ai putea avea o super-putere, care ar fi aceea?

Bun, deci:

  1. Sunt mare fana Marvel
  2. Am vazut aproximativ 100 de filme anul acesta, toate impreuna cu Monika
  3. Daca ma lasi singura in casa o zi, eu cant, ma uit la filme, stau pe net si citesc. Atat.
  4. Atunci cand sunt plictisita si nu mai am ce face, desenez.
  5. Am avut la un momentdat trei ficuri, dintre care doua inca mai exista in blogosfera.
  6. Vreau sa ma apuc de scris o carte.
  7. Am foarte multe idei pentru o carte, doar ca nu am idee cum sa le formulez.
  8. In ultimul timp petrec foarte mult timp pe Tumblr si deviantArt, mai ales ca am conturi pe amandoua (daca vrea cineva pot sa va dau linkurile unde ma gasiti)
  9. Sunt fana a lui Tom Cruise si Jeremy Renner.
  10. Sper ca in curand sa merg sa vizitez Moscova.
  11. Marea majoritate a noptilor din zilele de vacanta, mi le petrec citind.

Raspunsurile intrebarilor de la Elena:

  1. Cel mai tare ma bucur atunci cand priemsc ceva ce mi-am dorit foarte mult, sau cand mi se indeplineste un vis.
  2. Atunci cand  aflu ca o persoana in care aveam incredere m-a tradat.
  3. In Moscova. Sa stiu ca nu am unde sa dorm, si tot ma duc (dorm la metrou ca la cum arata te simti ca in palat :))).
  4. Am prea multe care imi plac.
  5. Fantasy.
  6. Vara.
  7. Flori.
  8. O escapada din lumea inconjuratoare care este atat de rea (ca sa nu vorbesc urat) cu tine.
  9. Unul foarte esential.
  10. Foarte rar.
  11. As vrea multe, dar daca e de ales doar una, as vrea sa pot sa citesc mintile oamenilor.

Intrebarile mele:

  1. Care e prima carte citata?
  2. In ce oras ti-ai dori sa locuiesti?
  3. Ce tara ti-ai dori sa vizitezi?
  4. Care e seria ta preferata?
  5. Care sunt autorii tai preferati?
  6. Care sunt filmele tale preferate?
  7. Care sunt actorii tai preferati?
  8. Ai un personaj care te caracterizeaza?
  9. In ce citat te regasesti?
  10. Care este ultima carte cumparata, sau primita?
  11. Care este melodia ta preferata?

Mai departe  o dau la:

  1. Lexy
  2. AlexIvaskov
  3. D3SPRECARTI
  4. Cărţi Alese
  5. From Dawn to dusk
  6. Laurentzyu books
  7. Just another books lovers…
  8. UMBRA DRAGOSTEI
  9. Christyna
  10. Walking on Letters
  11. Love for books

Lasă un răspuns

