2012 End of Year Book Survey LEAPSA

Am primit aceasta leapsa de la Oana, si este asa mai de sfarsitul anului.

 

1. Cea mai buna carte citita in 2012?
Dintre toate pe care le-am citit, am trei care mi-au placut la nebunie: Chimie Perfecta, Gelozie si Naluca si Naucul. Dar dintre ele o sa aleg Chimie Perfecta de Simone Elkeles.

2. Carti pe care abia asteptai sa le citesti, pe care credeai ca o sa le iubesti dar nu a fost asa.
Hm…carti? La plural? Cam greu asta :)). Una din ele clar e Uneori sub clar de luna de Heather Davis, alta este Rapirea de Liz Brasswell

3. Cea mai surprinzatoare ( in sensul bun ) carte din 2012?
Cred ca Eve de Anna Carey.
4. Cea mai recomandata carte de tine oamenilor in 2012?
Chimie Perfecta de Simone Elkeles si Eve de Anna Carey.

5. Cea mai buna serie citita in 2012?
Hmm…Chimie Perfecta si Altfel de Ingeri.
6. Autorii preferati din 2012?
Lili St. Crow (Altfel de Ingeri), Simone Elkeles (Chimie Perfecta), Anna Carey (Eve), Stacey Kade (Naluca si Naucul)

7.  Carti favorite care au iesit din genurile tale preferate ori obisnuite.
Enigma Otiliei de George Calinescu.

8. Cea mai uimitoare carte din 2012, cea pe care ti-a fost greu sa o lasi din mana.
Mi-e mi-a fost foarte greu sa las din mana Gelozie (de Lili St. Crow) si Chimie Perfecta (de Simone Elkeles- mi-a fost greu sa las si telefonul si cartea din mana, deoarece o data am citit-o si pe telefon).

9. Carte citita in 2012 si cu siguranta o vei reciti si la anul.
Cred ca Eve.

10. Coperta favorita a unei carti citite in 2012?

11. Cel mai memorabil personaj intalnit in 2012.
Sa aleg dintre Alona (si ale ei minunate dialoguri si Will), Christophe (si ai lui minunati ochi albastrii-imi plac baietii cu ochii albastrii), Caleb si Alex? Nu, nu. Toti patru sunt memorabili pentru mine.

12. Cartea scrisa cea mai frumos pe care ai citit-o in 2012.
Nu stiu…toate au avut farmecul lor.

13. Cartea care a avut cel mai puternic impact asupra ta in 2012.
Eve.

14. O carte pe care nu poti sa crezi ca ai asteptat pana in 2012 sa o citesti.
Naluca si Naucul.

15. Citatul preferat .
„-E usor sa scapi de oameni, Christophe. Tot ce trebuie sa faci e sa te bazezi pe ei.”

16. Cea mai scurta si cea mai lunga carte citita in 2012.
Cea mai scurta : Uneori sub clar de luna de Heather Davis (159 de pagini)
Cea mai lunga : Morometii (vol 2) de Marin Preda (542 de pagini + scris de te chinuiai sa il citesti=chhh)

17. O scena dintr-o carte despre care voiai sa vorbesti neaprat cu cineva.
Hm….Momentul din Chimie Perfecta, in care Alex si Paco sunt impuscati…

18. Cea mai frumoasa relatie.
Alex Fuentes si Brittany Elils

19. O carte pe care ai citit-o numai bazandu-te pe o recomandare.
Ion, defapt am continuat-o la recomandarea mai multora.

2 thoughts on “2012 End of Year Book Survey LEAPSA

Lasă un răspuns

