Recenzie „Gelozie” de Lili St. Crow

Nu pot sa cred ca am terminat de citit cartea asta!!! Mi-as fi dorit sa nu se termine, sau cel putin sa mai aiba cateva scene cu Dru si Christophe! :((( Acum trebuie sa astept o jumatate de an, sau chiar mai mult pana la urmatoarea carte :((! Aseara cand am terminat cartea, mai aveam putin si aproape plangeam, nu stiu de ce, dar mi-a placut foarte mult, mai ales ultimele 10 capitole.

Cand am vazut titlul cartii, recunosc sincer ca ma asteptam sa fie vorba despre gelozia dintre Graves si Christophe, adica unul sa fie gelos pe altul. Apoi cand am citit descrierea, tot speram la o astfel de gelozie, dar cand am citit cartea m-am lamurit cine pe cine e gelos.

In acest volum, Dru si Graves au ajuns in siguranta la Schola Prima. Aici Dru trebuie sa fie pazita 24 de ore din 24 de niste djampiri, dar si de varcolaci, sa mearga la ore, si in secret sa descopere cine este tradatorul. Ce poate fi mai usor de atat? Mai ales atunci cand iti apar niste vise, sau mai bine zis niste viziuni, care ti-o readuc in fata ochilor pe mama ta in ultimele ei zile de viata.

Fiind una dintre cele doua fete din scoala, Dru nu prea se simte in pielea ei, si incearca sa treaca neobservata, insa nu prea poti sa treci neobservat atunci cand esti singura fata dintr-un grup mare de baiati (cealalta fata, Anna, nu prea isi face aparitia). Si totusi Dru este nevoita sa se duca la intalnirile cu consiliul, acolo unde de cateva ori se intalneste cu Anna, care nu prea e fericita atunci cand o vede pe Dru (chiar daca ea e toata un zambet), si caruia i se urca sangele la cap (sa ma exprim asa)  atunci cand afla ca Christophe a luat sange de la Dru. Motiv pentru care la un momentdat Dru are o mica (mare) cearta cu ea.

Mai mult de jumatatate din carte Christophe lipseste, din pacate…asa ca e prezent Graves. El si cu Dru se inteleg,  bine (nu divulg secrete), dar totusi de fiecare data cand Dru se gandeste la Christophe rana de la incheietura o furnica. Insa dupa ce vampirii ataca, Graves dispare, si apare Christophe…ura!!! Se intampla multe intre el si Dru, insa doar pentru cateva capitole pentru ca se termina cartea.

Actiunea cea mai mare (pot sa zic asa) are loc atunci cand Dru este atacata, si Christhophe o apara. Nu vreau sa zic de cine este atacata, insa ce se intampla dupa m-a facut sa vreau sa citesc cartea asta mai mult decat vroiam inainte.

Cam atata pana aici deoarece deja cred ca am dezvaluit prea multe si nu vreau sa dezvalui altele.

Parerea mea despre care si despre personaje:

Am asteptat cartea asta un an, deoarece volumul 2 l-am terminat fix pe data de 1 ianuarie atunci cand  ma relaxam dupa revelion. Am tanjit dupa ea tot anul acesta, si aveam banii pregatiti de dinainte de targul de carte din vara, care a avut loc in mai-iunie, deoarece cei de la Leda spusesera ca s-ar putea sa apara la targ. Asa ca nu mi-am cheltuit banii, am asteptat, si am tot asteptat pana cand intr-un final a aparut si am fost in culmea fericirii. Iar in ziua in care am fost la targul din aceasta toamna, cand mi-am luat cartea mai aveam putin si plangeam de fericire. Apoi aratam cam asa:

image

Si nu exagerez deloc, deoarece incepusem sa fac pe acolo ca un copil mic care a primit de craciun ceea ce si-a dorit.

Dar sa revenim la carte, mi-a placut, si nu mi-a placut. Mi-a placut pentru poveste, adica pentru faptul ca aflam cine este tradatorul, si multe altele. Nu mi-a placut pentru ca pana la capitolul 23 Christophe a fost prezent doar in capul lui Dru, adica cateva randuri pe care si le-a amintea ea depsre el, dar si intr-o scurta amintire cu mama ei. In schimb pot sa zic ca de la capitolul 23 in colo am fost in al noualea cer. In rest mi-a placut destul de mult cartea.

Despre personaje nu am foarte multe de zis, dar o sa incerc.

Dru incepe sa isi piarda din curajul ei din prima carte. Chiar ea zice la un momentdat ca reputatia ei nu va mai putea fi la fel de tare ca la inceput (ceva de genu).

Graves…un porc :)). Mie asa mi se pare, si pot sa zic ca nu sunt o mare fana a lui.

Christophe. Da. Imi place, adica e personajul meu preferat. In plus e o scumpete!!

Si cu asta am terminat ceea ce avea de zis. Acum lucrurile tehnice.

Dragostea este un camp de luptă.

Lumea Reală este un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede.

Dru a ajuns în sfârşit la Schola Prima — căminul Ordinului şi locul unde se pregătesc djamphirii din Lumea Reală —, dar viaţa ei devine încă şi mai agitată. Pe firmament a apărut o nouă svetocha, o roşcată vicleană numită Anna, care joacă Ordinul pe degetele ei drăgălaşe şi care mai degrabă ar omorî-o pe Dru decât să împartă cu ea lumina reflectoarelor. Şi se pare că Dru are ceva ce Anna îşi doreşte. Iar numele acelui „ceva” se întâmplă să fie Christophe Reynard…

Cum poate crede Dru că Ordinul o va proteja, când conducătoarea lui o vrea dispărută?

Dru Anderson nu se teme de întuneric. Deşi ar trebui

Pentru mai multe informaţii despre această serie şi despre autoare, vizitaţi http://www.strange-angels.com şi http://www.lilithsaintcrow.com.