Arrow! Atentie da dependenta!

Am zis ca de acum in colo Monika se va ocupa de filme si seriale, dar nu am putut sa ma abtin din a face postul asta.
Acum ceva timp am descoperit serialul Arrow, mai auzisem de el in vara cand a fost Comic Con, dar nu i-am dat prea multa atentie. Apoi cand am inceput scoala i-am tot auzit pe niste colegi ca se uita la el si ca e misto, si mi-am zis sa ma uit si eu, insa nu am avut timp. Dar atunci cand m-am hotarat sa ii dau o sansa, am ramas fara cuvinte dupa primul episod, mai ales dupa ce am citit comentariile dupa Vplay, si am realizat ca defapt este vorba despre un erou din benzi desenate. Cand am aflat am fost cam asa:

fuckyeah

Mai ales ca personajul principal este super!

Ce mai pot sa zic? A da! Am devenit dependenta de el, si nu pot sa cred ca acum trebuie sa astept pana pe 17 ianuarie pentru un nou episod! Am vazut in doua zile 6 episoade si dupa fiecare episod mai vroiam inca unul, si inca unul, si tot asa.

tumblr_inline_mf7jftncQR1qfg633

Aseara am vazut ultimul episod care a aparut, si anume cel cu numarul 9, si va zic doar ca daca in timp ce ma uitam venea cineva pe la spatele meu si ma speria, mai mult ca sigur azi nu mai eram in stare sa fac acest post, atat de concentrata eram :)).

Personajul principal este un tanar pe nume Oliver Queen, care dupa ce naufragiaza pe o insula, singur, timp de 5 ani, este salvat si se intoarce acasa, doar ca are o misiune. Aceea de a salva orasul de cei care l-au luat sub stapanire. Astfel el devine un justitiar! Mai mult nu va spun deoarece vreau sa va fac sa va uitai la el.

Asta este posterul serialului, iar cel de pe el este actorul principal care se numeste,  Stephen Amell. El joaca rolul lui Oliver, si prin urmare cel al justitiarului, si il prinde foarte bine, acest rol!

Alte roluri sunt jucate de:  Willa Holland care joaca rolul lui Thea, sora lui Oliver, Susanna Thompson joaca rolul Moirei, mama lui Oliver (o scorpie in adevaratul sens al cuvantului),  Colin Salmon este Walter, tatal vitreg al lui Oliver si David Ramsey care joaca rolul lui Diggle, asociatul lui Oliver, si unul dintre putinii care ii stiu secretul. Dar mai avem si actori ca Katie Cassidy, care joaca rolul lui Laurel, fosta iubita a lui Oliver, Colin Donnell in rolul lui Tommy, cel mai bun prieten al lui Oliver, Paul Blackthorne tatal lui Laurel, detectivul care vrea sa il prinda pe Green Arrow, adica pe Oliver.

Trailerul serialului:

Nu stiu daca si voua, dar mie mi s-a facut pielea de gaina :)).

Mai jos aveti niste imagini.

Arrow

Arrow

Arrow

Arrow

Arrow

Arrow

Arrow

V-am facut curiosi? Eu sper ca da!

8 gânduri despre “Arrow! Atentie da dependenta!

  1. Yep, provoaca dependenta. M-am uitat continuu la cele 9 episoade si l-am inceput pentru ca toate serialele la care ma uitam erau deja in vacanta. Sa incerci sa te uiti si la Beauty and the Beast.
    Ps: Nu stiu de ce, dar mi-a displacut ep 7.

  2. Pingback: Arcaşii din filme! (1) | Step into a fantasy world

Lasă un răspuns

