Castigatorul concursului!!

Buna ce faceti? Ati petrecut bine sarbatorile? Ei bine sper ca da. Am revenit cu acest post pentru a va spune care este castigatorul concursului organizat de craciun.
Vreau sa va spun de asemenea ca motivul pentru care am prelungit concursul este  acela ca ne-am gandit sa va dam sansa sa va inscrieti mai multi, iar motivul pentru care nu am anuntat castigatorul ieri, este acela ca eu am fost plecata si nu am putut sa va anunt. Dar ieri nu am stat totusi degeaba, pentru ca toata ziua am fost cu colega mea de blog, si v-am citit compunerile, ne-am uitat pe poze, am deliberat, ne-am certat… (glumeam :)), nu ne-am certat, doar ca am avut mici probleme in alegerea castigatorului), dar am rezolvat.
Desigur nu va speriati daca vedeti la comentariile de la postul concursului doar doua compuneri, pentru ca am avut defapt 4, si 3 poze. Dar desi sunt doar 7, sa stiti ca au fost greu de ales, deoarece mie mi-au placut toate compunerile si toate pozele. In timp ce Monikai i-au placut mai multe poze. Totusi am ajuns la o alegere.

Dar ca sa nu o mai lungim atata.

Premiul  care consta intr-un voucher in valoare de 40 de lei oferit de Libris, i se acorda lui Solnitaru Alexandra. Aceasta a participat cu o compunere pe care o puteti citii aici (prima).

 

Lasă un răspuns

