Ne-am intors! Si suntem gata de actiune!

Hei dragii mei ce faceti? Mai traiti? Eu da, si sunt sigura ca si voi. Din fericire pacate apocalipsa s-a amanat din nou, deci v-a trebuii sa mai asteptam inca cativa ani :)).

<<Mai e si varianta: Nu mor romanii cand vor mayasii.>>
In fine. Eu sunt fericita ca in sfarsit am luat vacanta. Nu stiu pentru voi, dar pentru mine primul semestru din clasa a 10 a, a fost foarte greu (dar cel putin am o multumire: 9,05 media generala!!), sper ca al doilea nu v-a fi la fel, ca nu cred ca o sa mai rezist. Vreau sa va spun (desi cred ca am mai facut-o) ca scoala a fost unul dintre principalele motive pentru care nu am mai postat ata de des pe blog.
Acum ca am luat vacanta, o sa aduc din nou blogul la suprafata, mai ales acum cand mi-am reinstalat windows-ul si nu mai merge din 2 in 2. Defapt chiar avea pregatite pentru ieri cateva posturi, dar a venit cineva sa  imi faca calculatorul, si nu am mai apucat, deoarece a durat ceva. Sper ca nu sunteti suparati pe mine.

Si de asemenea sper ca nu ati uitat de concursul de Craciun!

Si in final vreau sa va zic ca rolurile pe acest blog (al meu, si al Monikai) s-au schimbat putin. De acum incolo eu o sa postez tot ceea ce tine de carti, adica promotii, oferte, recenzii, descrieri, coperti etc etc. Iar Monika  se va ocupa de partea cu filme, adica stiri, poze etc etc. (Nu ar trebuii sa va spun asta, dar ea a facut o intelegere cu o fata si o sa posteze pe blog niste chestii foarte amuzante!) Totusi cand o sa mai fie vorba sa facem recenzii la filme,  o sa facem amandoua.

Lasă un răspuns

