De vazut in 2013 (2)

M-am intors si cu partea a doua din aceasta rubrica in care va prezint cateva filme pe care eu una consider ca nu trebuie ratate.

1.  Beautiful Creatures- Este ecranizarea cartii ” A 16-a Luna” scrisa de Kami Garcia si Margaret Stohl, filmul va aparea pe data de 13 februarie 2013. Eu una sunt curioasa in privinta acestui film, chiar daca nu am citit cartea.

Trailer:

2. Oz: The Great and Powerful – Motivul pentru care vreau sa vad acest film, este faptul ca mi-a placut descrierea, si in plus nu este inca un film care ia o poveste clasica si o transforma in una noua. Nu. Aceasta este diferit.

Povestea începe odată cu alungarea lui Oscar Diggs (James Franco), un magician de circ cu principii etice discutabile, din prăfuitul Kansas . Acesta ajunge astfel pe Tărâmul lui Oz, un loc plin de viaţă şi crede că a dat norocul peste el: aici ar putea deveni faimos şi s-ar putea îmbogăţi. Însă, în scurt timp, cunoaşte trei vrăjitoare de-ale locului, Theodora (Mila Kunis), Evanora (Rachel Weisz) şi Glinda (Michelle Williams), care nu sunt sigure că acesta este marele vrăjitor pe care îl aşteptau cu toţii.

Fără să vrea, magicianul devine implicat în problemele noii lui ţări şi ale locuitorilor acesteia şi trebuie să îşi folosescă talentul şi farmecele pentru a deosebi binele de rău, înainte să fie prea târziu. Astfel, Oscar se transformă în “Grozavul şi Puternicul Magician din Oz” şi în acelaşi timp, devine un om mai bun.

Trailer:

 

3. The Hunger Games: Catching Fire. Eu una nu am vazut primul film, dar o sa il vad in vacanta de iarna, si la cate am auzit despre el, sunt sigura ca o sa imi placa. Trailerul nu a aparut deocamdata.

4. Warm Bodies. Unii spun ca o sa fie urmatorul Twilight. Greu de crezut, dar curiozitatea ma impinge sa pun acest film pe lista „De vazut in 2013”.

R este un zombi extrem de neobişnuit. După ce apocalipsa aproape că distruge omenirea, R pierde vremea alături de semenii săi, disperat să soarbă creierul puţinilor oameni rămaşi, pentru a le consuma amintirile, căci asta îl face să se simtă din nou uman. Într-una din escapadele sale de vânătoare, R ucide un adolescent şi amintirile din creierul acestuia îl fac să se îndrăgostească de iubita lui, frumoasa Julie. O salvează de ceilalţi zombi, iar noua lor legătură aruncă o rază de speranţă asupra unui viitor comun.

Trailer:

PS: Nu pot sa cred ca am postu asta facut ca ciorna de o luna, si nici acum nu l-am postat :)).

Lasă un răspuns

