O noua editura cu adevarat epica!

Bine poate ca pentru multi dintre voi asta nu e o stire noua, insa pentru cei care nu stiu, la noi in tara a aparut o noua editura care se numeste Epica (click pe nume pentru site-ul oficial, sau aici pentru pagina de facebook). Fata voastra arata cam asa: sau cam asa  ? Da asa aratam si eu, dar dupa ce m-am interesat, si am cautat mai multe despre aceasta editura, am aflat ca ea este defapt o editura noua, dar care incepe in forta.

Prima carte publicata de aceasta editura se numeste Zece lucruri pe care le-am facut…(si probabil nu ar fi trebuit) si este scrisa de Sarah Mlynowski.Voi probabil ca ati auzit de ea mai mult in engleza, adica cu numele de Ten Things We Did (and Probably Shouldn’t Have), pe care ati avut ocazia sa o castigati si la noi pe blog, doar ca in format electronic.
Dar stati! Asta nu e tot! (model preluat de la teleshoping :)) ) Editura Epica ne pregateste si alte surprize, publicand la noi in tara carti de care sunt sigura ca ati auzit. De exemplu, doua dintre ele sunt: Easy de  Tammara Webber si Pushing the Limits de Katie McGarry.

Dar nu vreau sa dezvalui mai multe secrete, asa ca va las mai jos descrierea, coperta si linkul de precomanda de la cartea Zece lucruri pe care le-am facut… .

coperta_10_lucruriDacă i se oferă ocazia, care fată de șaisprezece ani n-ar profita de șansa de a se muta acasă la o prietenă și de a trăi amândouă fără supravegherea părinților? Cu toate că „ocazie” poate să nu fie termenul potrivit, din moment ce April a trebuit să-i spună tatălui ei un foarte mărunt neadevăr, ca s-o facă să devină posibilă (vezi #1: Ne-am mințit părinții). Însă ea și colocatara ei, Vi, sunt pe deplin responsabile și capabile să-și poarte singure de grijă. Cum de-au ajuns la „Am chiulit de la școală” (#3), „Am dat o petrecere trăsnită” (#8), „Am cumpărat un jacuzzi” (#4), și, hm, „Am adăpostit o fugară” (#7), cam este un mister până și pentru ele.
În această amuzantă și dulce-amăruie poveste, Sarah Mlynowski sondează mintea și sufletul unei fete care rămâne pentru prima oară pe cont propriu. Ca să ajungă cu bine la capătul anului școlar, April va fi nevoită să jongleze cu un triunghi amoros, să învețe să se descurce singură și să accepte faptul că lumea ei, cu atâta grijă construită, s-ar putea nărui pur și simplu… odată cu fiecare lucru pe care n-ar fi trebuit să-l facă.

Alte date:
Traducere:Adrian Deliu
Format:13×20
Tip: necartonat
ISBN:978-606-93335-0-1
Nr de pagini: 336
Pret: 29.90 lei

Pentru a precomanda click pe imaginea de mai jos:

ten

Coperta originala a cartii:

Mie sincer nu mi se pare mare diferenta intre coperta originala, si cea de la noi, fapt pentru care imi plac amandoua.

Cam atat pentru acest post, vreau doar sa va mai spun un lucru.

Reactia mea cand am aflat de aceasta carte a fost ceva de genu:

tumblr_m4wwepIHZM1qf7qz8 (mai ales ca port ochelari 🙂 :D)

Apoi:

tumblr_m8j3s1nwfS1qh2pw5

Si in final dansul bucuriei:

tumblr_m7md8vUYah1rn1559

Va recomand cartea deoarece eu am citit in vara mai mult de jumatate din ea, si este foarte frumoasa.

Un gând despre “O noua editura cu adevarat epica!

Lasă un răspuns

