Concurs cu ocazia Craciunului

Deoarece se aproprie Craciunul, si trebuie sa fim mai buni si sa facem mai multe cadouri, azi eu, Monika si sponsorul blogului nostru, draga noastra librarie online Libris, dam startul unui concurs cu ocazia Craciunului. Insa mai intai de toate vreau sa va reamintesc faptul ca de la Libris puteti cumpara  carti online, dar desigur va puteti comanda si carti in limba engleza.

Cerinte obligatorii:

Tot ceea ce trebuie sa faceti voi este sa va alegeti o tema dintre:

1. O poveste de Craciun. Daca va alegeti aceasta tema trebuie sa imi lasati intr-un comentariu o poveste (inventata sau adevarata) petrecuta de Craciun.

2. O intamplare de Craciun. La aceasta tema trebuie sa imi scrieti o intamplare ADEVARATA care vi s-a intamplat voua. Intamplarea o scrieti intr-un comentariu.

3. Imagine cu tema „Un craciun de poveste”. Daca va veti alege aceasta tema o sa trebuiasca sa faceti o imaginea in ce mod vreti voi, care sa aiba tema „Un craciun de poveste”.

Povestea vreau sa aiba intre una-doua pagini. Puteti de exemplu sa scrieti povestea in Word, apoi sa o lasati intr-un comentariu.

Imaginea poate sa fie facuta in acuarele, creion, photoshop  etc. Aceasta mi-o trimiteti pe mail (monica_rebela28@yahoo.com) iar eu o voi posta aici pe blog.

Atat comentariile cu povestile cat si mailurile voastre trebuie sa contina numele vostru si tema aleasa.

Durata concursului, alegerea castigatorului, premiul.

Pe data de 27 decembrie 2012, eu impreuna cu Monika o sa jurizam si vom alege castigatorul! Deci pe 19 (miercuri) o sa va prezentam castigatorul.

Update: Am uitat sa spun ca premiul este voucher in valoare de 40 lei.

PS: Am activat moderarea comentarilor.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Update:

Am hotarat sa prelungim concursul pana pe data de 27 decembrie, astfel incat premiul sa fie un cadou de la Mos Craciun, dar cu intarziere.

7 gânduri despre “Concurs cu ocazia Craciunului

  1. Tema: O poveste de Craciun
    Nume: Sorlescu Simona

    Intr-o zi de Craciun, Jane si Mike se gandira sa scrie o scrisoare pentru Mos Craciun. Ei doi isi dorisera multe dulciuri si jucarii, dar si sa mearga in Lumea Jucariilor, daca ar exista. A doua zi dimineata Mos Craciun ajunse la ei. Pe o cutie scria „pentru Jane si Mike”. Ei au deschis-o repede deoarece au fost foarte curiosi sa afle ce vor gasi in cutia lor de Craciun. Au deschis-o si in ea se afla alta cutie pe care scria „Lumea Jucariilor”.
    – Oare ce ar insemna? se intrebara Mike si Jane. Haide sa o deschidem!
    In acel moment cei doi copii lesinara. Cand s-au trezit, se aflau intr-o lume cu totul diferita de lumea normala. Era plina de dulciuri vorbitoare, case de turta dulce si, mai ales JUCARII! Atunci cei doi si-au dat seama ca visul lor devenise realitate! Au ajuns in Lumea Jucariilor! Atunci un om de ciocolata a aparut in fata lor si le-a spus:
    – Bun venit in Lumea Jucariilor! Lumea unde fanteziile devin realitate! Cum va numiti, dragii mei copilasi?
    – Pe mine ma cheama Jane!
    – Si pe mine ma cheama Mike!
    – Incantat de cunostinta! Eu sunt majordomul domnului Mos Craciun. El v-a chemat sa mergeti la el deoarece vrea sa va spuna ceva! Abracadabra!
    A facut magia si au ajuns in casa lui Mos Craciun. El ii intreba pe cei doi copii:
    – Vreti sa va spun secretele acestei lumi si cum de exista atat de multe jucarii si dulciuri?
    – Da!!!Da!!!Da!!! raspunsera in cor.
    – Atunci sa incepem. Exista atat de multe jucarii deoarece spiridusii lucreaza zi si noapte in incercarea de a face jucarii din ce in ce mai frumoase. Ei sunt niste copii ca si voi. Au o imaginatie foarte bogata. Dar atunci Mike l-a intrerupt pe Mos Craciun si a spus:
    – Cum de ne-ati adus in aceasta lume de poveste?
    – Voi ati fost cei mai cuminti si credinciosi copii din toata lumea.
    – Dar e imposibil! Si noi am mai facut prostioare!
    – Ati facut si voi prostioare, nu am zis ca nu, dar ceilalti copii ai facut prostii mai mari decat voi doi!
    – Yupii!!! Acum stim ca mama noastra avea dreptate. Ea intotdeauna spunea: Te porti frumos cu cineva, te rasplateste cu aceeasi moneda!
    – Dar totusi, daca tot ati venit aici, ati putea va rog sa mergeti in Lumea Oamenilor si sa imi prindeti sase reni pentru sania mea, deoarece ai mei sunt obositi si mai avem 20 de minute sa livram 10 cadouri!
    Atunci au primit de la Mos Craciun doua cutii: Lumea Jucariilor si Lumea Oamenilor. Ei au mers in Lumea Oamenilor. Au gasit renii cat ai zice peste. Atunci Mike spuse:
    – Dar acum, cum ii vom ademeni?
    – Am eu o idee !
    Jane a ademenit renii langa cutia pe care scria Lumea Jucariilor, iar Mike deschise cutia. Au fost teleportati in Lumea Jucariilor.
    Dar atunci, Mike si-a dat seama ca a uitat ceva: Cutia spre Lumea Jucariilor!!! In acel moment ceva rau se intamplase! Oamenii intrasera in Lumea Jucariilor si incepeau sa distruga frumoasa imparatie. Copiii, speriati, s-au dus la Mos Craciun sa il intrebe ce e de facut. Mos Craciun le raspunse:
    – Trebuie sa adormim toti oamenii si sa ii trimitem inapoi in lumea din care provin, dar pentru asta avem nevoie de serul magic al lui Mos Ene.Trebuie sa va grabiti! Luati sania mea cu renii pe care i-ati adus si aduceti serul!
    – Orice pentru tine, Mos Craciun!
    Au traversat in lumea lui Mos Ene dar, in acel moment li se facu instantaneu somn. Erau aproape adormiti. S-au chinuit sa ajunga pana la castelul lui Mos Ene. Era un castel stralucitor, de o marime uimitoare. Cand copiii au intrat au vazut ca el este plin cu vise, cosmaruri si seruri de adormit. Au intrat in camera principala, iar in capat l-au vazut pe Mos Ene. Odata ajunsi la el, copiii l-au intrebat:
    – Mos Craciun are nevoie de dumneavoastra! Are nevoie de serul magic de adormit! Oamenii au invadat imparatia lui si are nevoie de el acum!
    – Acum? stati sa il iau!
    Mos Ene intrase in camera cu seruri, luase unul si il inmana copiilor. Ei au raspuns:
    – Multumim, Mos Ene!
    – Sa mai veniti si alta data pe la mine! La revedere, copii!
    Atunci copii au fugit inapoi la Mos Craciun si i-au dat serul magic. L-a pus intr-o masinarie si l-a imprastiat. Toti oamenii au adormit. Mos Craciun a deschis cutia spre Lumea Oamenilor si i-a bagat inauntru. Mos Craciun le-a multumit copiilor pentru toate favorurile facute fata de el, si i-a rasplatit pe Mike si Jane din belsug.
    Si uite-asa, cei doi copii au trait fericiti cu Mos Craciun pana la adanci batraneti.

  2. Tema nr 2 – Intamplare adevarata
    Nume – Alexandru Topliceanu

    Cand eram mic, mai precis cand aveam 5-6 ani si inca credeam in Mos Craciun, i-am trimis Mosului o scrisoare in care i-am scris: „Draga Mos Craciun, de trei ani iti comand un camion de pompieri, poate ca anul asta o sa gasesti unul si o sa il primesc cadou !!!” Scrisoarea mea pentru Mos Craciun a fost gasita de un verisor mai mare care mi-a trimis ca raspuns din partea mosului: „Draga Marius, ca sa ma ierti ca nici acum nu am un camion de pompieri, iti voi da foc la casa in timp ce dormi. Asa vei avea toate camioanele de pompieri pe care ti le doresti. Somn usor. Mos Craciun” :))

Lasă un răspuns

