Scuze, scuze, si din nou…scuze

Vreau sa incep prin a-mi cere scuze pentru absenta de pe blog, nu a fost cu intentie, nu a fost nici cu directie, si nu va imaginati ca mi-a placut foarte mult.
Am lipsit in ultimele saptamani de pe blog deoarece am fost foarte ocupata…ce pot sa zic? Clasa a 10 a nu e asa cum mi-am imaginat, sau asa cum au spus altii, adica usoara. Sau cel putin acest prim semestru nu a fost usor, deloc, chiar daca nu s-a terminat inca. In fine, sunt sigura ca nu numai eu am fost ocupata in tot acest timp, mai ales tinand cont ca multi dintre voi sunteti inca elevi.
Dar va promit ca o sa incerc weekendul acesta sa ma revansez, cat de cat🙂.

Lasă un răspuns

