Recenzie „Because of Low” de Abbi Glines

https://i1.wp.com/photo.goodreads.com/books/1322924946l/13146214.jpgAm reuşit acum să termin pentru a doua oară cartea „Because of Low” scrisă de Abbi Glines, care este cel de-al doilea volum al seriei Sea Breeze, serie a cărei campanii de publicare are loc pe acest blog.

Am citit cartea de doua ori, deoarece prima dată am citit-o în paralel cu Ion de Liviu Rebreanu şi nu am putut prea mult să mă concentrez la ea. Dar totuşi a doua oară a fost mai bine aşa că m-am hotărât să postez şi recenzia.

În această carte personajele principale sunt Marcus Hardy şi Willow Foster. Într-un fel mi-a plăcut că este despre aceste două personaje, dar într-un fel m-am şi întristat deoarece aş fi vrut să aflu ce se întâmplă în continuare cu Jax şi Sadie, dar m-am mai liniştit când am văzut că a mai apărut şi Sadie de câteva ori în acest volum. Dar să ne întoarcem la această carte.
Volumul este povestit de ambele personaje, fiecare capitol fiind împărţit în două, o parte povestită de Willow şi una povestită de Marcus. Aşa că eu una cred că ar fi mai bine să vă spun câte ceva despre fiecare în parte.

Marcus. A mai apărut şi în primul volum, fiind cel care era colegul lui Sadie şi care se îndrăgostise de ea. În acest volum aflăm că el are unele probleme în familie, care nu sunt prea plăcute. De asemenea este colegul de apartament al lui Cage… iubitul lui Low.page

Willow sau mai bine spus Low. Este o fată care nu are prea multă încredere în ea şi care atunci când este dată afară din casă de către sora sa (nemernica!) se duce la iubitul său Cage. Însă atunci când îl cunoaşte pe Marcus, lucrurile se complica puţin.

Şi să vă fac o descriere şi a lui Cage. În câteva cuvinte: un mare fătălău, dar care ţine la Low. Serios, tipu chiar e un mare fătălău, deoarece el în fiecare seara are în pat altă fată. Însă trăieşte în continuare cu ideea că într-o zi Low va fi soţia lui. Este protector, nu zic nu, dar serios… o altă fată în fiecare seară?

Dar totuşi! Cu cât petrec mai mult timp împreună, cu atât mai mult Marcus şi Low îşi dau seama că ţin unul la altul şi nu în modul în care ţi la un simplu prieten. Dar desigur există multe piedici, relaţia lui Low cu Cage, relaţia proastă pe care o are cu sora sa, problemele din familia lui Marcus, şi multe altele.

Dar voi ce credeţi? Vor fi cei doi împreună până la urmă??

Nota:

5brassmonkeys3

Lasă un răspuns

