De vazut in 2013 (1)

Azi in timp ce ma uitam pe Cinemagia la lista filmelor care vor aparea in 2013, am gasit unele care mi-au atras atentia, si pe care chiar vreau sa le vad (pe langa niste greseli gen X-Men Origins: Magneto si Fantastic Four 3, care nu vor mai aparea). Asa ca dupa ce am umblat mult si bine, m-am hotarat sa va arat si voua ce am gasit.

1. Iron Man 3. Il stiti cu totii (cred) pe vestitul Tony Stark: „geniu, miliardar, playboy, filantrop”, care atunci cand vrea sa se bata cu un baiat rau, isi pune un costum creat de el, si incepe o noua lupta. Ei bine cel de-al treilea film al seriei „Iron Man”, va aparea pe data de 3 mai 2013!!!

Trailer:

 

Nu e frumos??

2. The Wolverine. Al doilea film din seria „X-Men Origins: Wolverine”. Deoarece inca se filmeaza la film, nu a aparut un trailer…cea ce ma face pe mine sa stau ca pe ace. Filmul va aparea pe data de 26 iulie 2013.

3. Hansel and Gretel:Witch Hunters. Singurul motiv pentru care vreau sa vad filmul este Jeremy Renner (The Avengers-Clint Barton/Hawkeye). Nu pot sa zic ca mi-a placut foarte mult povestea originala a lui Hansel si Gretel, dar acesta va fi cu siguranta un film foarte tare! Trailerul (il aveti mai jos) mi se pare absolut genial, dra acum astept si parerile voastre. Filmul apare pe data de 1 februarie 2013, si fiti siguri ca daca nu merg in ziua premierei, a doua zi tot ma duc sa il vad :)).

Trailer:

 

4. The Host. Nu am citit cartea „Gazda” scrisa de Stephenie Meyer, dar am auzit multe lucruri bune despre film, si chiar sunt curioasa in privinta filmului. Data de aparitie a filmului este 5 aprilie 2013.

Trailer:

 

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Aceasta este o rubrica de doar doua- trei parti, iar asta se intampla dintr-un singur motiv: scoala ma epuizeaza, astfel ca in weekend sunt obosita, chiar daca dorm noaptea, si nu prea am timpul si dispozitia necesare pentru a-mi petrece ore pe un singur site :). In plus cred ca si voi v-ati plictisii daca ar fi mai multe filme intr-o singura postare.

PS: Astept parerile voastre despre filmele prezentate azi.

2 gânduri despre “De vazut in 2013 (1)

  1. Îmi place trailerul de la Hansel şi Gretel. E o adaptare interesantă a poveştii, cum a fost şi Albă ca zăpada şi vânătorul 🙂
    O să vizionez şi eu la cinema Hansel şi Gretel când va apărea, că mi-a rămas gândul la el 🙂

  2. daaaaaa:X doamne cat am putut sa rad!!! clar capodopera!! film de pus la colectie, pe cuvant. Niste faze cum n-am vazut in toate filmele cu schimbare de corpuri. super super super.

Lasă un răspuns

