Stilul personajului (3)

Nu am mai postat in cadrul acestei rubrici de foarte mult timp. Dar nu din cauza ca nu am avut timp (daca asta va intrebati), ci din cauza ca se fac foarte greu imaginile. Dar m-am intors, de data aceasta cu stilul personajului Katherine Pierce din Jurnalele Vampirilor. Vreau sa mentionez ca nu m-am lasat influentata nici de carti, nici de serial!

Ador rochia din ultima imagine :)). Ce parere aveti despre aceste imagini?

Imaginile sunt facute de mine. Daca vreti sa le puneti pe alte bloguri va rog sa imi spuneti si de asemenea va rog sa specificati sursa.

4 gânduri despre “Stilul personajului (3)

  1. Superbe toate! :X
    giorgianaturcu ,nu cred ca ele le considerau incomode, femeile din vremurile apuse fiind invatate cu ele. Pentru noi sunt incomode, dar totusi … superbe!

Lasă un răspuns

