Scuze si alte lucruri…

Acesta va fi un post 2 in 1. Adica impartit in doua, o parte scrisa de Monica, si una scrisa de Monika.

Monica:

Ce mai faceti? V-ati obisnuit cu scoala? Eu sincer va spun ca nu…imi e dor sa stau pe blog si pe facebook, sa citesc, si sa fac tot ceea ce puteam sa fac asta-vara…dar asta e, trebuie sa ne obisnuim.
Vreau sa incep prin a-mi cere scuze deoarece nu am postat mai nimic pe blog, dar in fiecare zi saptamana asta, dimineata am avut de scris, iar cand vin seara la ora 19:00 abia mai sunt in stare sa intru sa vad cate ceva pe facebook, si ce mail-uri mai am. Deci prin urmare…. vreau sa va spun ca imi pare foarte, foarte, rau pentru lipsa de pe blog. In weekend (daca nu o sa plec nicaieri), o sa mai postez la rubricile blogului, o sa postez in cadrul campaniei, si o sa vad eu ce altceva mai fac.
In principal eu asta vroiam sa va spun, ca imi pare rau ca nu am mai postat nimic pe blog, dar ca o sa ma revansez. O las acum pe Monika sa preia discutia, deoarece stiu ca are sa va zica ceva important, si ca este cam suparata.

 

 

Monika:

Buna dragii mei! Ce mai faceti? Sunteti bine? Cum o duceti cu scoala? Eu o duc bine, dar…sunt cam suparata. Motivul? Pai blogul nostru scade in statistici. Vreau sa spun ca de cand nu am mai avut concurs de comentarii, nimeni nu a mai comentat pe blog (cei drept nici noi nu am mai postat atat de mult), vizualizarile abia daca depasesc numarul de 60…
Eu una sunt dezamagita. Nu ma asteptam ca odata ce nu mai avem concurs de fidelitate, voi o sa renuntati la a mai ne vizita blogul. La concursul pe care l-am inceput duminica, abia s-au inscris 5 persoane, ceea ce pe mine ma intristeaza, si va asigur ca si pe Monica. V-am zis ca  o sa dam ca premiu si cartea „Povesti de dragoste la prima vedere„, dar se pare ca nici macar asta nu va facut sa va inscrieti la concurs. Stiu ca nu e o carte fantasy, nu e o carte despre care s-a mai vorbit, dar ma gandeam ca totusi fiind vorba despre o carte o sa va inscrieti la concurs.
M-am uitat pe toate statisticile blogului de la inceput si pana acum si am vazut ca au fost multi vizitatori numai atunci cand era vorba despre un concurs de fidelitate, sau unu concurs sponsorizat de Libris. Deci asa functioneaza un blog? Are vizitatori numai atunci cand este vorba despre o carte? Pai sa stiti ca mie nu imi place asta, si chiar nu ma asteptam la asta, chiar daca am fost oarecum avertizata de la inceput.
M-am mai gandit si ca acum ca a inceput scoala nu mai aveti atata timp sa colindati pe bloguri si sa comentati pe ele. Dar apoi m-am gandit ca poate nu va mai place blogul nostru, si dupa ce am discutat cu Monica ne-am pus intrebarea „Cum sa facem blogul mai atragator?”Suntem deschise la orice parere, daca aveti ceva de reprosat despre noi sau despre blog va rog sa o faceti. 
Dar mai intai de toate vreau sa va mai spun un lucru. Nu putem sa facem mai multe concursuri, cu mai multe carti tiparite deoarece:

  1. Nu avem multi sponsori. Asa ca ne descurcam cum putem.
  2. Noi abia daca ne mai permitem sa ne cumparam carti! Suntem intr-o perioada grea, singurele carti pe care ni le luam sunt cele care apar cu Bravo. Nu ne permitem sa cumparama carti cu care sa facem concursuri pe blog.
  3. Daca facem concursuri cu carti electronice, mai mult de 5 participanti am vazut ca nu avem.

Asa ca suntem deschise la propuneri pentru a face blogul mai atractiv.

Asta am vrut sa va zic, si sper ca nu am scris toate aceste randuri degeaba.

PS: Sper sa nu va supere faptul ca am fost mai directa in acest post.

8 gânduri despre “Scuze si alte lucruri…

  1. Nu cred ca ar trebuii sa va ingrijorati atat pentru statistici. Am vazut ca multe bloguri sunt in aceeasi situatie, insa nu e sfarsitul lumii, nu daca scrii din placere. Mai bine sa ai 5 vizitatori care te citesc pentru ca intradevar le place cum scrii decat 50 care stau la panda dupa concursuri si comenteaza in stil pupincurist pentru sanse in plus sau alte cele. Parerea mea. Abia atunci cand veti primi pareri sincere din partea adevaratilor vizitatori fideli veti simti ca merita sa scrieti pe blog, chiar si pentru atat.🙂

  2. Mie imi place blogul asa cum e, si nu cred ca ar avea nevoie de vreo schimbare. Nu am mai comentat in ultimul timp pentru ca anul asta am intrat la liceu, si nu am timp nici sa respir. Intru doar in weekend si mai las cate un like pe ici pe colo.
    Nu cred ca concursurile de fidelitate sunt baza, dar daca va aduceti aminte ultimul a fost organizat vara, cand toata lumea era libera si putea intra des.
    Stiu cat de greu e cu cartile zilele astea, nici eu nu am mai citit ceva ”nou” in ultima vreme.
    Nu m-am inscris la concursul cu melodii pentru ca nu mi-a iesit nimic :)))) nu le am cu astea.
    Eu cred ca odata ce ne vom intra in rimt vizualizarile isi vor reveni. Ori eu cel putin asa voi face🙂

  3. sunt si eu de aceasi parere…multe bloguri sunt in situatia asta(inclusiv al meu).Dar asta nu e un motiv sa va demoralizati!:) Sigur lucrurile se aseaza.Si eu tocmai am intrat la liceu si plec dimineata si ma intorc seara.E ca si cum as avea un seriviciu cu norma intreaga.Nu mai am timp de nimic!Abia de mai intru la calculator asa ca lucrurile vor reveni la normal in cele din urma.

  4. Parearea mea e ca toata lumea e intr-o perioada agitata, de acomodare, cand ai prea putin timp liber..asta e situatia si pt. voi, cum a precizat si Monica…cred ca orice blog are vremuri mai bune sau mai rele

Lasă un răspuns

