Book Lovers Challenge-provocarea cu numarul 21!

Am revenit cu provocarea numarul 21!

Provocarea:  Povestește despre altă pasiune a ta, în afara cititului.

Am multe alte pasiuni, si nu pot sa aleg doar una. Imi place la nebunie sa dansez, sa ascult muzica (vecinii mei asculta numai muzica de calitate), sa desenez (va las mai jos niste desene :D), sa ma uit la filme si multe altele :)). Dar ce-ar fi sa le iau pe rand?

Dansul: De dansat dansez toata ziua  prin casa (atunci cand nu sunt la scoala) sau la scoala in timpul pauzelor impreuna cu alti colegi. Dansez pe orice fel de melodie, pe care se poate dansa, si nu conteaza daca e in casti sa aud doar eu, sau fara casti sa auda si restul lumii ce melodii ascult.

Desenatul: De desenat desenez atunci cand nu imi vreau sau nu am chef de altceva, sau atunci cand ma plictisesc. Imi place in mare parte sa desenez portrete ale actorilor sau cantarilor, si niciodata nu folosesc creioane colorate sau acuarele. Desenez doar in creion normal (o sa vedeti mai jos), si doar in cazuri foarte speciale desenez cu culori, in mare asta se intampla la scoala. Nu toate desenele sunt reusite, insa imi place sa desenez ce vreau, cand vreau.

In principal acestea sunt pasiunile mele. Mai jos va las cateva desene si as vrea sa imi lasati si voi o parere despre ele.

Ce parere aveti?

 

2 gânduri despre “Book Lovers Challenge-provocarea cu numarul 21!

Lasă un răspuns

