Book Lovers Challenge-provocarea cu numarul 20!

Provocarea: Întreab-o pe mama ta sau pe tatăl tău care a fost cartea ei/lui preferată, sau o carte care i-a plăcut mult, și spune-ne și nouă care e aceea, și dacă tu ai citit-o.

Am intrebat-o pe mama care a fost cartea ei preferata si mi-a zis ca aceea a fost „Viata la tara” scrisa de Duiliu Zamfirescu. Mai am si acum cartea pe care a avut-o ea (mostenire de familie), insa nu am citit-o deocamdata deoarece nu m-a atras. Dar totusi poate ca atunci cand o sa raman fara carti de citit, sau o sa vreau sa citesc al tip de carte, o sa o citesc si pe aceasta.
L-am intrebat si pe tata care a fost cartea lui preferata, dar mi-a zis ca a avut foate multe carti preferate, printre care si „Cei trei muschetari”.

PS: Stiu ca am sarit peste provocarea cu numarul 19, dar o voi lasa pentru la sfarsit…

2 thoughts on “Book Lovers Challenge-provocarea cu numarul 20!

  1. Odata ajunsi in «Biblioteca digitala Vodafone« de la statia de metrou Piata Victoriei, tot ce trebuie sa faca pasionatii de carte este sa scaneze QR code-ul disponibil pe cotorul cartii preferate, aflate pe unul dintre “rafturile” bibliotecii. Utilizatorii vor fi, astfel, directionati catre un site pe mobil – http://www.bibliotecapemobil.ro, de unde vor putea descarca, gratuit, un fascicul din fiecare carte, in format pdf, epub sau audio. Traficul in cadrul site-ului pe mobil este gratuit pana la 31 octombrie, pentru clientii Vodafone Romania.

  2. M-am tot gandit ce sa raspund la intrebarea asta, pentru ca 1. nu prea stiu unde se termina copilaria mea si 2. pe vremea aia nu aveam o carte preferata; cartile pe care reuseam sa le citesc pana la final intrau la categorie ‘mi-a placut’, cele pe care le abandonam intrau la ‘nu mi-a placut’ *aici imi amintesc doar de Fram ursul polar, din care tot ce imi amintesc e ‘Hai Fram! Bravo Fram!’, si de Alice in Tara Oglinzilor, despre care imi amintesc ca i-am spus mamei ca-i stupida, chiar daca mi-a placut Alice in Tara Minunilor ‘Cum sa tipi in avans pentru ca iti amintesti ca peste 5 minute te vei intepa in ac?!’ cartea aia n-are nici o logica O.o * In fine, sa raman la ce mi-a placut:). Am ales sa vorbesc despre doua carti, pentru ca…pentru ca asa simt eu. Deoarece cariera mea de cititoare se imparte in 3: cea mai recenta, care a inceput pe la jumatatea clasei a 8-a si continua si acum; cea de mijloc, care inseamna putinele carti citite in gimnaziu, cand nu prea ma impacam cu lectura; si prima, adica perioada primelor carti citite, in clasele primare. Aceste ultime doua perioade sunt ambele in copilarie, deci aleg cate o carte din fiecare, nu pot sa le amestec.

Lasă un răspuns

