Ultimele clipe de libertate…

Da… iata ca am ajuns si la acest punct…ultimele noastre ore de libertate, pentru ca maine ne intoarcem la….puscarie scoala…
Eu imi plang de mila(clasa a X-a….am ajuns pana aici??), sora mea e fericita (trece in clasa I), iar eu ii zic ca acum e fericita, dar peste vreo doi ani o sa isi doreasca sa explodeze scoala.

Vreau sa va spun ca incepand de maine nu prea stim cat o sa postam pe blog…in acest moment niciuna dintre noi nu isi stie exact programul, dar va spunem atat: daca intram dupa-amiaza nu o sa postam foarte multe in timpul saptamanii, daca intram dimineata exista sanse sa postam o data la doua zile. Dar asta o sa va spunem maine cand ne vom stii exact programul.

Voi ce mai faceti? Ati terminat cu pregatirile? Noi da…din fericire…desi inca ne plangem de mile pe facebook :)). Mai jos o sa va las cateva poze care se potrivesc cu ziua de maine, si pe care cred ca le stiti.

*sursa: Facebook

2 gânduri despre “Ultimele clipe de libertate…

Lasă un răspuns

