Prima pagina (3)

Azi o sa va scriu prima pagina din cartea Rafuiala de Kelley Armstrong (editie de chiosc).

 Unu

Dupa patru nopti pe drumuri, eram in sfarsit in siguranta, culcata intr-un pat si bucurandu-ma de somnul adanc, fara de vise, despre morti… pana cand mortii au hotarat c-ar fi mai bine sa ma trezeasca. Totul a inceput cu un hohot de ras care s-a strecurat in somnul meu si m-a alungat de acolo. Cand m-am ridicat in coate, clipind si straduindu-ma sa-mi aduc aminte unde ma aflam, o soapta s-a incolacit in jurul meu, in cuvinte nedeslusite.
M-am frecat la ochi si am cascat. Printre draperii patrundea o lumina cenusie, mohorata,. Camera era cufundata in tacere si neclintita. Nici o stafie, slava Domnului. In ultimele cateva saptamani, avusesem de-a face cu indeajuns de multe cat sa-mi ajunga o viata.
Un racait la fereastra m-a facut sa tresar. In zilele astea, orice creanga ce zgaria geamul suna ca un zombi pe care il sculasem din morti si care incerca sa-si faca loc sa intre cu ghearele.
M-am dus la fereastra si am tras draperiile. Se crapa de ziua cand ajunseseram noi la casa aceasta, asadar stiam ca acum trebuia sa fie pe la jumatatea diminetii, dar ceata de afara era atat de deasa ca nu puteam vedea nimic. M-am aplecat mai aproape de fereastra, lipindu-mi nasul de sticla rece.
Un gandac se lovi de geam si am sarit o jumatate de metru in aer. Un hohot de ras rasuna in spatele meu.

Lasă un răspuns

