Book Lovers Challenge- provocarea cu numarul 17!

Provocarea: Cărti electronice vs Cărti tipărite. Pe care le preferi, cu argumente pro și contra.

 Binenteles ca prefer cartile tiparite, intotdeauna o sa le prefer pe cele tiparite, insa cateodata este buna si cea electronica.

Argumente pro:

~carti tiparite:
Numai mirosul cartilor noi-noute te face sa le preferi pe acestea. In plus sunt mult mai…sa zicem sanatoase, deoarece nu iti strici ochii daca stai mai mult de doua ore sa le citesti, si nici nu te ia durerea de cap. In plus mai avem un avantaj: nu riscam niciodata sa ramanem fara baterii, deoarece cartile nu au baterii :)).

~carti electronice:
Eu de curand m-am apucat sa citesc si carti electronice, deoarece nu avem la noi in tara cartile pe care le pot gasii foarte usor in format electronic. In lipsa cartii in romana si tiparita, este buna si cea electronica.

Argumente contra:

~Carti tiparite:
Nu am astfel de argumente de adus cartilor tiparite, deoarece nu le-am gasit niciun defect. Poate doar pretul care uneori cand il vezi te ia cu dureri de cap (de exemplu Urzeala Tronurilor).

~carti electronice:
Te ia durerea de cap si de ochi daca stai sa citesti foarte mult, ceea ce nu e prea bine pentru tine si pentru sanatatea ta. Poti sa ramai fara baterie cand este partea cea mai interesanta, dar asta nu se aplica si in cazul calculatorului. Si inca un argument contra este acela ca uneori dureaza mai mult sa citesti o carte electronica, decat una tiparita.

4 gânduri despre “Book Lovers Challenge- provocarea cu numarul 17!

  1. Eu sunt pro e-books. Nu ca nu as citi in continuare si carti normale, dar ma enerveaza inversunarea cu care unii (nu e cazul aici, zic in general doar!) condamna cititul cartilor in format electronic. Daca citesti pe un e-book reader si nu pe calculator, nu te ia durerea de cap, pt ca se foloseste cerneala e-ink (ca cea folosita la ziare), iar ecranul este diferit fata de cel al tabletelor sau al calculatoarelor, astfel incat cititul sa fie exact ca in cazul unei carti printate. Deci fara durere de cap, fara lumina reflectata, etc. Si bateria te tine cel putin o luna😉 Doua in cazul in care citesti doar jumatate de ora pe zi…

  2. Da, la Kindle te tine 2 luni daca citesti jumatate de ora pe zi si nu lasi wireless-ul deschis (si nu ai de ce sa il lasi deschis, pt ca il folosesti doar ca sa ti se downloadeze cartile cumparate de pe Amazon sau de pe alte site-uri de exemplu, sau ca sa te mai uiti prin ofertele lor – desi asta e parca mai ok sa o faci tot de pe calculator). Bineinteles, daca citesti o ora iti scade timpul la o luna si tot asa. Eu il am de…o luna si jumatate si l-am incarcat de vreo 3 ori cred, dar bateria era descarcata de fiecare data doar pe jumatate. Inainte sa mi-l iau, citeam si eu tot pe telefon, deci sunt pro e-books de foarte mult timp😀 De fapt, cred ca singurul motiv pentru care imi doream atat de tare Kindle era pentru ca ma saturasem sa imi incarc telefonul in fiecare zi :))

Lasă un răspuns

