Leapsa!

Am primit aceasta leapsa de la Oana, careia ii multumim foarte mult.

1. Care e cea mai bună carte pe care ai citit-o în vacanţă?

Monica: Nu am citit prea multe carti vacanta asta (din pacate), dar cea mai buna carte citita este Breathe de Abbi Glines

Monika: Cel mai mult mi-a placut Chimie Perfecta de Simone Elkeles.
2. Care e cea mai frumoasă copertă a unei cărţi citite în vacanţă?+poză

Monica: Ei bine mi-a placut cu adevarat coperta de la Breathe :)).

Monika: Cu siguranta mi-a placut coperta de la Eve.


3. Câte cărţi ai citit în vacanţă?

Monica: Nu foarte multe, deoarece am avut de citit pentru scoala si din cauza ca nu mi-au placut, m-am lungit foooarte mult cu ele.

Monika: Nu am inumarat cate carti am citit, dar sunt destul de multe.

4. Câte cărţi ţi-ai propus să citeşti în vacanţă?

Monica: 16 cel putin…

Monika: Nu mi-am propus un anumit numar.

5. Ce carte sperai că o să citeşti această vacanţă şi nu ai reuşit ?

Monica: Sovaire de Maggie Steifvater

Monika: Legaminte de Ally Condie

 6. Ce serie ai terminat vacanţa asta?

Monica: Ashleys de Melissa de la Cruz

Monika: Academia Vampirilor de Richelle Mead, si Micutele Mincinoase de Sara Shepard

 7. Ce carte citită în vacanţă nu ţi-a plăcut?

Monica: Morometii! Cartea aia trebuie arsa pe rug!

Monika: Mi-au placut toate.

Leapsa merge mai departe la toti cei care o vor.

Lasă un răspuns

