Recenzie „Breathe” de Abbi Glines

O doamne….! Deci iubesc cartea asta. Primul volum din seria „Sea Breeze” se numeşte „Breathe”, iar titlul este întradevar unul foarte potrivit, o să aflaţi de ce zic asta numai dacă o să citiţi cartea.

În această carte facem cunostinţă cu Sadie White a cărei mamă este însărcinată şi refuză să se mai ducă la serviciu sau să facă altceva în casă. Astfel Sadie este nevoită să devină adultul în casă şi să facă tot ceea ce trebuia să facă mama ei, inclusiv să se angajeze. Aşa că Sadie îşi ia inima în dinţi şi se angajează la locul de muncă al mamei sale ca servitoare la casa unei familii foarte bogate. În timp ce face curat în casă Sadie descoperă a cui este casa… mai exact a rock-starului Jax Stone! Totusi nefiind o mare fană a lui Jax, Sadie se concentrează pe ceea ce are de făcut, împrietenindu-se cu Marcus, un coleg de serviciu, care până la urmă ajunge să simtă ceva pentru Sadie.

Cand Jax îşi face aparitia Sadie nu simte nimic pentru el, însă el se simte imediat atras de ea. Astfel el încearcă să stea departe de ea crezând că aşa este mai bine pentru Sadie, ajunge însă să îşi dea seama că sentimentele lui pentru Sadie sunt prea puternice pentru a fi lăsate în urmă. Între timp şi Sadie ajunge să simtă ceva pentru Jax, începând să se gândească la el.
Într-o zi Jax îi spune lui Sadie ce simte pentru ea şi îi dezvăluie faptul că s-a îndrăgostit şi că de câte ori o vedea cu Marcus, era jelos. Deşi este conştientă de faptul că Jax este un star rock şi că la sfârşitul vacanţei de vară acesta va trebui să plece, Sadie îşi doreşte să fie cu el, aşa că îi dă o şansă. Cu toate acestea, cei doi sunt nevoiţi să treacă peste obstacolele care le ies în cale, şi peste ştirile în care Jax apare împreună cu alte fete.page

Însă, cum era de aşteptat paparazzi află despre povestea lor, iar atunci când apar la televizor lucruri jignitoare despre Sadie şi mama ei, Jax consideră că este mai bine să se despartă de ea. Acest lucru o afectează pe Sadie care are nevoie de ajutorul lui Marcus pentru a trece peste despărţirea de Jax. Între timp mama lui Sadie naşte un băieţel pe care îl numeşte Sam şi de care Sadie este nevoită să se ocupe, mama acesteia intrând în depresie.
În final această carte are totuşi un final fericit, deoarece Jax îşi dă seama că nu poate trăi fără Sadie. Din păcate, atunci când acesta se întoarce o găseşte pe Sadie în spital, inconştientă.

Ce s-a întamplat? Cum se va termina cartea? V-am făcut curioşi? Ei bine va trebui să citiţi această carte deoarece merită tot timpul pe care i-l dedicaţi.

Cartea în sine este foarte frumoasă, iar după „Moromeţii” şi „Ultima noapte de dragoste, întâia noapte de război” chiar duceam dorul unei cărţi care să mă facă să nu mai vreau să o las jos din mână (sau în cazul meu să nu mai vreau să las telefonul jos din mână). Este o lectură placută, iar stilul de scris al autoarei este unul foarte liniştitor deoarece nu are acţiune şi dialog greu de înţeles. Cât despre personaje… ce mai… Adrian, Dimitri si Alex (Academia Vampirilor şi Chimie Perfectă) au fost detronaţi de către Jax. Băiatul ăsta dacă ar exista cu adevărat şi s-ar comporta ca în carte, ar fi prea frumos ca să fie adevărat :)). Sadie… nu am ce sa zic despre ea deoarece este un personaj care încearcă să facă totul cât mai bine, ceea ce aş mai avea de adăugat ar fi faptul că nu aş vrea să am o mamă ca a ei. Marcus este un adevărat prieten care atunci când ai nevoie de el îţi sare în ajutor imediat.

Una peste alta, sper că v-am convins să citiţi această carte.

Nota:

5brassmonkeys3

2 gânduri despre “Recenzie „Breathe” de Abbi Glines

1. Pingback: Concurs “Breathe” de Abbi Glines « Step into a fantasy world

2. I’m impressed, I have to say. Actually not often do I encounter a blog that’s both educative and entertaining, and let me tell you, you have got hit the nail on the head. Your thought is outstanding; the issue is one thing that not enough individuals are talking intelligently about. I am very blissful that I stumbled across this in my search for something relating to this.