Recenzia produselor de la Mediadocs Publishing

 Am primit marti un pachet de la sponsorul Mediadocs Publishing. In acest pachet se afla o carte cu „Strumfii”, si un DVD despre delfini (vezi imaginea de alaturi). Dar sa le luam pe rand.

Cartea cu „Strumfii.
De mica mi-au placut aceste desene, iar sora mea imi impartaseste „pasiunea”. Cartea este destul de draguta, are niste benzi desenate si activitati care ajuta copii sa se distreze si sa invete cate ceva, ambele in acelasi timp. Astfel copii au exercitii de mate (unu-doua), exercitii de genu „potriveste sportivul cu mingea corespunzatoare”, de asemenea gasim si clasicul joc „ajuta strumful sa ajunga la alti doi strumfi” (labirintul acela intortochiat), se gasesc si pagini de colorat…pe scurt multe activitati foarte dragute.
Daca aveti frati sau surori mai mici (in principiu un copil mic de 6-7-8 ani sau mai putin) aceasta carticica poate fi un cadou potrivit.

Acum sa trecem la DVD-ul despre delfini. Cu ce sa incep…a fost chiar un DVD interesant. M-am uitat la el impreuna cu sora mea, si chiar pot sa zic ca nu stiam prea multe despre delfini inainte sa ma uit la acest DVD. Stiam lucrurile de baza: sunt mamifere si sunt foarte destepti… si alte cateva lucruri.
Am invatat cum au aparut delfinii, cum s-au dezvoltat, cum comunica, cum inoata, pe scurt am invatat foarte multe. Chiar nu ma asteptam ca acest DVD sa fie atat de intereant. De exemplu: stiati ca delfinii se unesc impotriva pradatorului de temut: rechinul?
DVD-ul nu tine cont de varsta, si se poate uita la el oricine. Singurul lucru care nu prea mi-a placut a fost acela ca DVD-ul este dublat in romana, si pe langa vocea din romana se aude si vocea in engleza. Dar nu va faceti griji, se intelege totul😀.

In fine as vrea sa va spun mai multe despre ceea ce am vazut in DVD, dar stiti ca imi place sa va fac curiosi.
Cartea cu „Strumfii la fotbal” o puteti comanda cu un click aici.
DVD-ul cu delfini il puteti comanda cu un click aici.

Lasă un răspuns

