Prima pagina (2)

Prima pagina din „Revelatia” de Kelley Armstrong.

Unu

Cand usa celulei s-a deschis cu un clienchet, primul gand care a fulgerat prin creierul meu dopat a fost ca Liz se razgandise si se intoarse. Dar stafiile nu deschid usi. Au fost situatii in care mi-au cerut mie sa deschid una, ca sa-i pot readuce din morti si sa le pun intrebari zombilor supradotatilor ucisi de catre un om de stiinta nebun, dar ele n-au niciodata nevoie sa li se deschida vreuna.

M-am ridicat in pat si mi-am frecat ochii impaienjeniti, clipind des ca sa alung ceata persistenta a sedativului. Pentru o clipa, usa ramase doar putin crapata. M-am dat usurel jos din pat si-am traversat in varful picioarelor covorul gros din imitatia de camera de hotel in care ma aflam, rugandu-ma ca persoana aflata de cealalta parte a usii sa fi fost chemata intr-alt loc si eu sa pot evada mai inainte ca oamenii astia sa-si inceapa experimentele, care or fi fost ele, pentru care ma adusesera pe mine aici…
-Buna, Chloe.
Dr. Davidoff afisa cel mai convingator zambet al sau de batranel de treaba cand deschise usa larg. Nu era batran-poate cincizeci de ani-, dar intr-un film l-as fi distribuit in rolul omului de stiinta ramolit si cu mintile duse. Un rol pe care sunt sigura ca l-ar fi repetat pana cand l-ar fi jucat la perfectie.

Prima pagina din cartea in format de chiosc.

Lasă un răspuns

