Aspect nou

Am schimbat tema blogului deoarece celei anterioae (chiar daca ne placea la nebunie), ii aparuse „un defect:, care noua nu ne placea. Cred ca ati observat si voi ca arata asa:

Ei bine noua nu ne placea chestia aceea portocalie, asa ca am decis sa schimbam tema. De dimineata am stat si am tot schimbat-o (:)) deoarece nu gaseam una care sa ne placa. Pana la urma ne-am hotarat la aceasta, care ni se pare destul de buna, dar o sa ne mai uitam, schimbam, vedem, si poate o sa alegem alta.

Voi ce parere aveti de tema noua?

Lasă un răspuns

