Interviu cu noi!

Bianca de pe blogul BIANCA2B, ne-a luat si noua un interviu in cadrul rubricii „Interviu cu bloggeri”. Mai jos va las o parte din interviu, iar restul o sa puteti citii pe blogul Biancai.

1.Buna ,Monica si hm… Monica!Pentru inceput,descrieti-va in cateva cuvinte.

Monica: Pai nu prea stiu ce sa zic… niciodata nu am stiut cum sa ma descriu… Sunt din Bucuresti, iar incepand cu data de 10 septembrie ma gasiti la liceul Mihail Sadoveanu in clasa a 10-a. Sunt o persoana linistita, dar cei care ma cunosc (cum ar fi Monika) stiu cum fac atunci cand “o iau razna”. Imi place sa citesc, defapt nu imi place… ador sa citesc (numai carti ale autorilor straini), sa ma uit la filme sau seriale, sa ascult multa muzica (vecinii mei mereu asculta muzica de calitate ), si sa desenez. Stiu sa tin pica persoanelor care merita.

Monika: Pentru inceput vreau sa va spun ca numele meu nu se scrie cu “c” ci cu “k”, deci faptul ca imi scriu numele “Monika”, nu e doar un tic (sa ii zic asa). Sunt pe jumatate rusoaica, mama mea fiind din Rusia, si am venit in Romania la varsta de doi ani. Nu am inceput de mult sa citesc, vreau sa spun ca m-am apucat de citit de vreo cateva luni, iar din echipa blogului fac parte de la inceputul acestei luni. Spun lucrurile pe fata, sunt bagacioasa, mai mereu curioasa (:D), iar daca cineva ma calca pe coada ar trebuii sa se fereasca. Sunt o fire razbunatoare.

2.Spuneti-ne ceva despre blogul vostru-cand , cum si de ce ati inceput.

Monica: Am deschis acest blog in urma cu un an, nu din dorinta de a avea sponsorizari (daca credea cineva asta), ci din dorinta de a impartii si cu alte persoane pasiunea mea. La inceput am fost tot doua persoane pe blog, insa m-am certat cu persoana respectiva, iar ea a parasit blogul. De atunci si pana la 1 august am fost singura, apoi i-am propus Monikai (cea mai buna prietena a mea)sa mi se alature.

Monika: Eu nu sunt in echipa acestui blog de la inceput, insa am ajutat-o pe Monica din umbra. I-am dat sfaturi, am ajutat-o cand a avut nevoie, si nu am lasat-o sa renunte la blog atunci cand si-a doit asta.

3.Care e cartea voastra preferata?

Monica: Cartea mea preferata este Academia Vampirilor, defapt toata seria Academia Vampirilor imi place.

Monika: Mereu cartea mea preferata a fost “Calatorie spre centrul pamantului”, si cred ca va mai ramane un timp cartea mea referata.

Mai multe puteti citii aici.

2 gânduri despre “Interviu cu noi!

Lasă un răspuns

