Explicatii + Sa vorbim

Ne gandeam ca avem de dat niste explicatii pentru lipsa de activitate de saptama trecuta. Nu stiu daca are rost sa ne scuzam, insa o facem deoarece nu suntem nesimtite, si tinem la voi foarte mult. Pana la urma voi si blogul sunteti cei mai importanti pentru noi (totusi sunteti pe locul 2, pe locul 1 fiind familiile noastre).

Nu a fost prea mare activitatea zilele astea deoarece niciuna din noi nu a fost acasa, ci am fost plecate intr-o mini vacanta, si chiar daca eu am mai intrat de pe telefon pentru a va aproba comentariile, nu am putut sa postez nimic. Totusi ieri cand m-am intors, am venit exact la timp pentru a scrie postul pentru turul cartii Vestige.

Totusi sper sa ne iertati pentru inactivitate si promitem ca o sa ne revansam.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Acum sa trecem la partea de „Sa vorbim” a acestui post. Zilele astea am fost la munte, mai exact in Bran, acolo unde am avut parte de muuulta distractie :D. M-am plimbat singura prin targul din Bran, mi-am luat un superb lant in forma de chitara care are si ceas, l-am vazut si pe Dracula (care era defapt un om cu masca si costum) si am vazut doua femei din Africa (cred), care atunci cand l-au vazut pe Dracula au inceput sa strige pe acolo: „Oh! Picture, picture, picture!”. Am ramas si acum socata :)), si desigur am facut multe altele.

Oricum… azi sunt cea mai fericita din cateva (mai exact doua) motive.

1. In cadrul turului de ieri Deb Hanrahan a lasat un comentariu pe blog, si ne si urmareste blogul! Yey!

2. Azi am primit un mail de la editura  Mediadocs Publishing, in care era o propunere de colaborare! In ce consta mai exact aceasta colaborare? Eu o sa primesc DVD-uri si carti de activitati din portofoliul editurii, iar apoi o sa le fac recenzii. Aceasta editura are materiale care tin de Discovery si Animal Planet, Garfield si Strumfi, dar are si foarte multe DVD-uri cu filme. Puteti gasi site-ul editurii cu un singur click aici.

In schimb…. nu prea stiu ce sa va mai zic… Voi ce cititi? Eu sunt obligata sa citesc Morometii (am trecut de jumatate din volumul 2, si e mare minune daca nu o arg pe rug pana o termin) si Ultima noapte de dragoste, intaia noapte de razboi (care e chiar draguta). Desigur nu o sa mai pot sa citesc o carte fantasy pana nu termin lecturile obligatorii pentru scoala. Cine a citit Ion si poate sa mi-o povesteasca si mie??? Va rooog! O sa cedez nervos :))…. si mai am de citit si Enigma Otiliei….

Cam atat vroiam sa va spun… voi vreti sa imi spuneti ceva? :D. Daca da nu ezitati sa intrebati, aici sau la una dintre adresele de mail. Eu una sper sa nu va suparati pentru lipsa de activitate de zilele trecute.

Bye!

11 gânduri despre “Explicatii + Sa vorbim

  1. Vreau si eu sa il vad pe Dracula! 🙂
    Nu am citit Ion, dar colega-mea mi-a spus ca e plictisitoare.Desi ar putea suna aiurea, Doamne cat ma bucur ca nu am lectura de vacanta :)))

  2. Ce interesant mi se pare ca avem gusturi atat de diferite 🙂 Si ca unele carti sunt percepute atat de diferit de oameni. Mie mi-a placut mult Morometii, Ion..asa si asa, iar Enigma Otiliei am urat-o din tot sufletul! Ultima noapte..a fost ok. Dar de Camil Petrescu mi-au placut mai mult piesele de teatru, Jocul Ielelor si Suflete tari. Cred ca Jocul Ielelor se face intr-a 12a, dar nu mai retin sigur..

Lasă un răspuns

