Book Lovers Challenge- provocarea cu numarul noua!

Provocarea: Poti să intrii în corpul unui personaj pentru două zile. Ce ai face în această perioadă, ce el/ea nu a făcut? Ce greșeală i-ai corecta și de ce? Ce schimbare ai face în viata ei/lui?

 Daca as putea intradevar sa fac asta, sunt cateva personaje in corpul carora as vrea sa intru. Insa cel mai mult mi-as dori sa intru in corpul lui Rose (Academia Vampirilor). Cu siguranta nu m-as plictisii deloc daca ar fi sa intru in corpul lui Rose.
Ce as face in aceasta perioada si ce greseala as indrepta? Pai doua zile nu inseamna prea mult, asa ca cu siguranta as incerca sa ma impac cu Adrian (eu fiind in corpul lui Rose, adica sa o impac pe ea cu Adrian :D… sper ca ati inteles ce vreau sa spun), sa ii explic ca il iubesc, dar ca pe un frate mai mare, sau ca pe cel mai bun prieten, si nimic mai mult. Mi-as petrece timpul cu Lissa care ar fi noua regina, cu Dimitri, si probabil as incerca sa imi petrec mai mult timp cu Abe…
Schimbari nu stiu daca as face altceva inafara de a o impaca pe ea cu Adrian.

Un gând despre “Book Lovers Challenge- provocarea cu numarul noua!

  1. Si eu asi vrea acelasi lucru🙂 Desi recunosc ca mi-ar placea ca Rose sa ramana cu Adrian, stiu ca dragostea ei pentru Dimitri e prea puternica. Totusi, in nici un caz nu m-asi desparti asa de el, a fost prea dura.
    O, da! Sa nu il uitam pe Abe🙂 Doamne cat de mult mi-a placut de el ^_^

Lasă un răspuns

