Punctaje concurs de fidelitate

Desi luna aceasta s-au inscris doar doua persoane… nu suntem suparate deoarece va intelegem… cartile sunt in format electronic si nu „pe hartie”, deci va intelegem. Astazi am stat sa adunam punctajele si sa face pachetele cu premiile, cu punctajele a fost un pic mai greu deoarece am calculat de cateva ori pentru a fi sigure ca rezultatele sunt bune… dar cel mai greu a fost ca nu am stiut cum sa aranjam pachetele cu premiile, si nici pana la ora asta nu ne-am hotarat, asa ca o sa va spunem doar care vor fi cartile pe care le veti primi, urmand ca pe 1 saptembrie cand anuntam castigatorii sa aflati si cum sunt aranjate pachetele.

S-au inscris la concurs Cristina Penca  si Luca Alexandra (Lexy).

Fetelor punctajele voastre sunt:

Cristina Penca- 40 de puncte

Luca Alexandra- 67 de puncte

Nu va bazati pe aceste punctaje, deoarece pana pe 1 septembrie sa mai pot schimba. De asemenea pentru ca s-au inscris doar doua persoane, nu vor fi trei premii ci doua😀.

Premiie:

~ Seria Bloodlines (primele 2 volume)

~ Seria Dark Heart (cele 3 volume)

~ Seria Sea Breeze (priemele 3 volume)

~ Seria Goddess Test (primele 2 volume)

~ Seria Alex Cross (16 volume)

~ Seria Maximum Ride (6 volume)

~ Seria The Archers of Avalon (2 volume)

~ cartile Sweet Evil, Eternal Starling, Delirium, Fury, Entangled, Epic Fail, The Selection, Kiss Crush Collide, Juliet Immortal, si multe altele.

Stati pe aproape, deoarece in urmatoarele cateva zile, noi o sa traducem descrierile acestor carti (si celor pe care nu le-am spus), si o sa le publicam pe blog, pentru ca voi sa stiti la ce sa va asteptati😀.

5 gânduri despre “Punctaje concurs de fidelitate

  1. Numai eu si Cristina ne-am inscris? Sincer, desi premiile sunt carti electronice, ma asteptam sa sara mai multi, mie mi se par grozave🙂 (Si eu care intru de pe telefon, tot am reusit sa las cateva comuri ^_^)

Lasă un răspuns

