Leapsa muzicala

Am primit aceasta leapsa de la Crina. Multumesc foarte muuult, chiar aveam chef sa completez o leapsa!

1.Care este melodia ta preferata?
Melodia mea preferata de obicei se schimba de la o saptamana la alta, daca nu de la o zi la alta. Asa ca saptamana asta melodia mea preferata este:

 

2.Cu ce melodie te-ai trezit azi,sau care a fost prima care ai auzit-o?
Mai bine pun melodia care imi suna ca alarma in fiecare dimineata.

 

3.Ce piesa asculti cand esti trist/trista?
Hmmm… greu de raspuns deoarece ascult multe melodii atunci cand sunt trista, dar cel mai mult o ascult pe aceasta:

4.Care este cantecul care te caracterizeaza cel mai bine?
Uneori chiar ma caracterizeaza melodia asta … Cand mi se pune pata pot fi chiar foarte egoista :)).

 

5.Care este melodia care o detesti?
Pai ar fi cam orice melodie cantata de Justin Bieber (fara suparare daca sunt pe aici fane), si orice tine de manele.
Dar nu vreau sa il pun nici pe Justin Bieber si nici manele pe blog, asa ca o sa pun o alta melodie.

 

 

Fara suparare pentru fanii Lala Band, eram si eu fana, dar m-am saturat!

6.Ce melodie se asociaza cu primul tau sarut?

7.Cu ce piesa ai asocia dragostea,in viziunea ta?

 

8.Arata-mi melodia cu care s-ar asocia viata ta peste zece ani.

Chiar nu stiu asta

9.Stii vreo melodie in care sa cante despre numele tau sau ceva de genul acesta?
Apare de cateva ori si numele Monica😀

10.Care este melodia ta preferata de care nu te saturi niciodata?

11.Cu ce melodie ai asocia unul din visele tale?

12.Care este melodia care iti ridica mereu moralul?

13.Ce melodie o socoti ca fiind cea mai erotica din toate care le-ai ascultat pina acum?
Erotica???!! u siguranta asta:

 

Serios cine a facut melodia aia e un ….

14.Cu ce melodie ai asocia idealul tau masculin/feminin?

––––––

15.Prin ce melodie m-ai caracteriza pe mine?

Chia nu stiu….

16.Da aceasta leapsa la cel putin zece persoane si anuntale punind un comentariu pe blogul lor :*
Nu stiu cui sa i-o dau, deci poate sa o ia cine vrea.

9 gânduri despre “Leapsa muzicala

  1. Imi plac majoritatea raspunsurilor tale. La cea cu ”erotic” nu am auzit-o pana cum, unica pe care eu am ascultat-o si ar fi putin mai altfel, e ”sex” de la Guess Who.
    Nici mie nu imi place Justin B., cand aparuse mania la noi eram printr-a 6a, si stiu ca imi bateam joc de numele lui :))) Recent am ascultat o melodie de-a lui, si pe bune ca mi-a placut, desi pana acum il detestam complet. Se numeste ”Boyfriend”, si e unica care imi place de la el🙂 A, si sunt total de acord la partea cu manelele. Le Urasc pur si simplu!
    Si eu sunt fan lala ^_^, dar nu genul ala obsedat, am avut asa o prietena si sincer numai cat am stat cu ea mi-a pierit cheful de lala…Totusi,imi place serialul si de ei in general, dar cred ca lumea a luat prea de buna toata intamplarea asta, e putin exagerat si sincer daca o mai tine asa multora li se va duce cheful de ei…

      • Adevarat, in fiecare numar vezi cate ceva cu ei. Asta e partea ”obsesiva” de care ziceam, cred ca Romania nu a mai avut de mult timp ”propia dependenta”, iar acum cu lala, au explodat toti.

  2. Imi plac majoritatea. Nici mie nu-mi place Lala band. Deja a devenit o obsesie pentru toata lumea. Nu mai pot cumpara o revista fara sa gasesc un articol sau un poster sau chiar sa fie pe coperta. Nici mie nu-mi place deloc Justin Bieber, iar menelele pur si simplu le urasc.
    Cel mai mult imi plac melodiile; If tomorrow never comes si cea de la PLL❤.

  3. Nu stiam de melodia de la intrebarea 4, dar e prea tare😡😡 Si melodia preferata. .este asta =]] . Chiar iti multumesc:*
    Toate raspunsurile sunt frumoase,dar si intrebarile sunt perfecte.
    De melodia de la intrebarea 13 nu am auzit : – ??

Lasă un răspuns

