Ne scuzati!

Scuze, scuze, scuze!
Stiu ca am zis ca azi va voi pune cate puncte aveti si care sunt premiile la concursul lunar, dar fiind sarbatoare, si zi libera, amandoua am primit aseara (ora 22:30) anuntul ca azi o sa plecam la mare. Nu am avut cum sa va anuntam, deoarece aseara am facut bagajele si toate cele, iar azi am fost cam toata ziua pe plaja. Dar va promitem ca maine o sa aflati care sunt punctajele si premiile.

Inca o data va rugam sa ne scuzati ca nu am postat nimic pe blog azi.

5 gânduri despre “Ne scuzati!

Lasă un răspuns

