Book Lovers Challenge – provocarea cu numarul opt!

Provocarea: Prezintă-ne cartea ta preferată din copilărie și spune-ne de ce te-a impresionat așa mult. Dacă mai ai cartea, arată-ne o poză cu ea  😀.

In copilarie am avut multe carti preferate, iar toate mi-au placut in felul lor, insa tin minte ca atunci cand aveam vreo 5-6 ani, am primit o carte mare si cartonata, iar atunci cand o deschideai imaginile erau in 3D. Aceea carte era cu povestea „Hainele cele noi ale imparatului”, si mi-a placut cum erau imaginile, dar mai ales povestea. La varsta aia nu stiam sa citesc prea bine, asa ca imi citea povestea cine vroia, mama sau tata, dar faptul ca acele imagini erau in 3D mi-a placut foarte mult. Din pacate cartea nu o mai am, desi mi-ar fi placut sa o pastrez si sa i-o arat si surorii mele … cu siguranta i-ar fi placut.

*Nu arata asa cartea….dar nu am gasit o poza cu acel exemplar.

7 gânduri despre “Book Lovers Challenge – provocarea cu numarul opt!

  1. Frumoasa cartea, si eu am citit-o cand eram mica 🙂 (nu ca acum asi fi tare invarsta, dar .. :)))
    Vad ca toata lumea citea cand era mic povesti clasice,pe bune, nimeni nu era fan Barbie?! :)))))))

  2. Si eu o iubeam pe Barbie.:)) Mai ales filmele alea de pe Minimax.Mai ales papusile.Si acum mai am cateva 😡 Ce amintiri:x; ]]

Lasă un răspuns

